Gatelangs i Ibiza …

I Ibiza by får man kjøpt absolutt ALT! Her finner du alle de dyre design butikkene, de som er litt billigere, mye kunst og håndarbeid .. og de mer spesielle tingene, som garantert ikke alle andre har. Se bare på bildene under .. Hva med en My Little Pony kjole? : D

Minsten er GAL etter sko! Og ble fra seg av glede når en Havaianas butikk dukket opp på veien.. De er dessuten så mye billigere i utlandet enn hjemme .. Hun fant fort favorittene!  

Eldstemann fikk dilla på KIKO kosmetikk .. Kunne ønske man fikk denne hjemme ….Mye mer spennende med alt vi ikke har hjemme ..Eller hva?

2 kommentarer
    1. Fin søndagsskveld til deg, skjønne du ❤
      Siden jeg elsker bloggen din, og synes du fortjener mange flere lesere enn det du har føler jeg at det er min plikt som leser å tipse deg om et innlegg jeg skrev for noen dager siden. Der har jeg nemlig forklart ganske detaljert hvordan en blogg får flere lesere uten å gjøre noe særlig bortsett fra å følge tipset. Da kommer leserne som mygg om sommerkveldene, hah! 😉 link til innlegget: http://www.vektlofterjenta.com/2014/08/01/dagens-tips-til-alle-dere-som-blogger-dette-er-super-viktig/
      Jeg kunne selvsagt forklart det her også, men føler det blir så tungvindt å skrive alt om igjen.
      Ellers har jeg gående en konkurranse om link på bloggen min nå til den som klarer å gjette hva videobloggen jeg holder på å lage handler om. Jeg har rundt 700-800 lesere hver dag, så en link på bloggen min vil garantere deg mange nye lesere! 🙂
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig søndag og en god sommer videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg