Vakre Formantera

Dette innlegget trenger ikke så mye tekst. Et ord er nok til å beskrive dette stedet: VAKKERT !

Jeg er vokst opp ved kysten. Havet og ulike nyanser av blått har alltid tiltrukket meg. Dette er mitt favoritt landskap. Det er når jeg er på steder som dette at jeg finner den totale roen. Her kunne jeg vært for alltid!

Jentene mine koste seg som fisk i vannet her .. Du kan skimte hodene dere på de siste 4 bildene.

Det er når man befinner seg et slikt sted, at man kunne ønske man kunne fryse tiden. Øyeblikkene man vil skal vare for evig. Som å komme til himmelen. Dette er iallefall paradis for meg. Jeg kunne ikke ønsket meg noe mer enn dette. Formentera !

http://www.ving.no/spania/formentera

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg