ØYA festivalen 2014 ! ❤

En av julepresangene jeg fikk til jul i fjor, var et festivalpass til årets ØYA festival. De kjekkeste gavene man kan gi er nettopp opplevelser! De mest populære gavene i min familie er reise gavekort, fly og konsert billetter. Ikke ting og gjenstander. Men noe man kan oppleve. Noe som kan gi et lite avbrekk fra en kjempe travel hverdag. Et pusterom. De små tingene, som betyr mest. Dette er de beste gavene man kan gi og få, for de glemmer man aldri.

For oss som bor i hovedstaden er det tradisjon å støtte opp om denne festivalen. Og vi har vært her (nesten) hvert eneste år. Men i år kunne jeg ikke forstå hvordan jeg skulle orke 100 % fulltidsjobb og 4 dager med festival liv. Lurte derfor på om jeg skulle selge hele billetten. Men i siste liten hentet mor fram superkrefter (som jeg ikke trodde jeg hadde akkurat nå) og dro likevel på festival. Det angrer jeg ikke på ! For første gang er festivalen på plass i Tøyenparken. Dette må være det beste løftet Tøyen kunne fått !! Her er det bedre, finere og større plass enn før. Solen skinner. Det er bra musikk, fine mennesker og gode venner rundt meg. Livet smiler til oss som er samlet på Tøyen nå. Og DU .. Takk for verdens fineste julepresang! ❤❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg