Endelig FREDAG !

Når klokka ringte 05.30 i dag morges, trodde jeg noen tullet med meg. Er jeg med på Skjult kamera? Hadde jo nettopp lagt meg jo ..Også tenkte jeg: HJELP!  Det var EKSTRA TUNGT å stå opp i dag tidlig. Hvorfor skal man være nødt til å stå opp på sånne grusomme tidspunkt? Nå er det bare å prøve å holde ut på jobb, så får man den velfortjente helge følelsen snart over seg. Det er nemlig heldigvis fredag!

Hadde en super morsom kveld på Øya i går også. Himmelen var ikke like blå som dagen før. Men høydepunktene sto likevel i kø. Janelle Monae og Outkast var begge veldig bra live. Danset fornøyd hele veien hjem i går kveld. Gleder meg veldig til å se Røyksopp & Robyn i kveld. Enn så lenge , her kommer noen glimt fra gårsdagen og dag 2 på Øya.

 

Det går som det suser for boden som låner deg gratis støvler for kvelden .. Eller tilbyr deg å kjøpe de til halve prisen, av hva de koster i butikk. Et av parene ble også med meg hjem i går. Har man stilig regntøy så kan det bare regne så mye det bare vil ..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg