Takk for nå!

Årets ØYA festival er over. Var faktisk litt skuffa når jeg våknet i dag morges. Kunne jo fint ha klart en dag til! .. I dag er jo været bra og alt. Årets festival har nemlig vært den beste noensinne!! Band som jeg ikke hadde hørt om, har positivt overraska meg. Og de jeg gledet meg til å se, innfridde forventningene. Det var deilig å sitte på grønt gress med gode venner, og fremdeles tro det var sommer. Det gjorde ingenting at det regnet noen timer heller. For å oppsummere årets festival kort, velger jeg å referere til Aftenposten journalisten Cecilie Asker. Kunne ikke vært mer enig med henne. Hun skrev nemlig:

“Øya festivalen er det beste som har skjedd Tøyen. Og Tøyen er det beste som har skjedd Øya”

Ses neste år!! ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg