Paradis

Har du noengang lurt på hvordan en strand i Maldivene ser ut? Her får du muligheten til å se. Og jeg kan love deg, at det er BEDRE enn du hadde forestit deg på forhånd 😛

Dette er bilder fra øya Meeru. En relativt stor øy med sine 1600 x 400 meter. Meeru er en populær, frodig, tropisk og spennende øy. Og er en av 4 øyer i Maldivene vi har besøkt, og skal presentere for dere. De er alle sammen helt ulike. Både i størrelse og hvordan de ser ut.  Vi har kun bodd på  et sted hver gang vi har vært der nede. Har derfor blitt godt kjent  på de stedene vi har vært. Vi har også bevisst ønsket å besøke ulike steder hver gang, for å se forskjellige steder. Muligheten er stor for at  nettopp du kan finne din favoritt ..

Så følg med framover!

19 kommentarer
    1. // jeg anbefaler egentlig å reise til manavgat. Var iallefall der jeg var og det var spesielt utrolig familievennlig 🙂 Og når du først reiser ditt anbefaler jeg også å reise via tyrkiareiser for de er der for deg hele tiden – vi fikk iallefall utrolig god service 🙂

    2. Australia er et flott land Cecilie Kristoffersen! Jeg har vært i Sydney. Stopp på vei til New Zealand. Skulle gjerne ha sett mer av Australia. Bare utrolig lang flyreise dit … Men reis mens du kan! Ta turen!!

    3. Åh ja, det er virkelig planen!! Ja har ei veninne i Sidney, så blir forhåpentligvis en tur om ikke alt for lenge. Vil anbefale å ta dykkersertifikatet om du ikke har det forresten!! Sykt bra 😀 Jeg tok det i Belize når jeg bodde der, og det er det ann største revet i verden. Men du bor jo nå rett ved det STØRSTE! Gjør det 😀

    4. Maldivene er et flott sted for dykking Cecilie Kristoffersen. Men også fint å bare snorkle her … Som å putte hodet i et akvarium. Har også vært Backpacker : D Men i Asia / Thailand på kryss og tvers.
      Der er dykkelappen ikke så dyr å ta. Maldivene er veldig dyrt!

    5. Åh ja kan tenke meg det! Åhh sykt gøy! Jeg tror jeg vil til Asia neste gang! Er så mye spennende kulturer og religioner og selvfølgelig mye gøy å se! Ja, kan tenke meg det. Maldivene er jo kjent for å være ganske luksuriøst 🙂

    6. Du får veldig mye mer for pengene i feks Thailand Cecilie Kristoffersen! Det er mange flotte steder å besøke der. Og enkelt å komme seg rundt. Har mange gode Thailand minner. Maldivene er ekstremt dyrt!! ; ( Norske priser på mat og drikke. Alt er importert dit. Mange velger derfor Malaysia, Vietnam og Thailand i steden.

    7. Det morsomste med å reise, er planleggingen Cecilie Kristoffersen
      Du må begynne å studere Thailand om du ikke har vært der : D
      Anbefaler deg å fly med Thai Aireays.
      Veldig bra !!!

    8. Herlighet, så flott! Ha en fin torsdags kveld/natt 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg