Vi har et luksusproblem!

I dag ble menyene til Adams Matkasse for uke 47 lagt ut på nett. Og da  kunne jeg altså se hva som blir kjørt ut mandag 17 november, uken vi får vår første leveranse. Masse godt! Men det verste jeg vet er fisk, så fikk litt panikk når jeg så det var 2 fiske middager i hver kasse. Fortet meg derfor også med å bytte kasse. Istedenfor Express som jeg hadde bestilt, blir det Barnekassen. Menyen for Barnekassen så litt mer ‘skånsom’ ut for alle oss som ikke elsker (hater) fisk … Noen andre som har valgt seg ut en kasse? Tror uke 47 kommer til å bli en MAGISK uke! Gleder meg så mye, at jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får lov å snakke om Adams Matkasse mer ..Haha! Som om jeg kommer til å klare å ikke snakke mer om det. Det beste som har skjedd .. selv om jeg fremdeles ikke har prøvd : D Men bare tanken: jeg slipper å gruble lenger på hva jeg skal finne på når jeg står i butikken!!! Så dette bare bli bra …. Her kan du se de ulike menyene:

Bildene er lånt fra min nye bestevenn: Adams Matkasse sin nettside.

2 kommentarer
    1. Har hatt lyst til å prøve disse matkassene selv. Men er så usikker på om vi vil like alle oppskriftene. Men er det noe man ikke liker går det jo an også å bruke råvarene til noe annet den dagen. Man blir jo ikke tvunget til å følge oppskriftene til punkt å prikke. Så kanskje skulle jeg prøve, til tross for at jeg er skeptisk.

    2. Har skrevet et innlegg om Adams Matkasse tidligere her på bloggen også. Jeg har følt et stort ‘gruppepress’, hehe, for omtrent alle jeg jobber med får middag fra enten Adams Matkasse eller Godt Levert. Først tenkte jeg at det var dyrt .. Men fikk så streng beskjed på jobb om at bare en taco middag fort koster 450 kr .. Så dette var bra valuta mente alle sammen .. Så nå skal vi også prøve. Håper det gjør middagen mer kreativ framover. Og at det blir slutt på alt det samme om og om igjen, Karoline Johannesen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg