UTSOLGT!

Snufs! Er det ikke typisk? Når man endelig finner ut hva man ønsker seg til jul, så er det utsolgt for lengst. Og når man endelig finner ut hva man ønsker å gi bort i gave, så er det tomt. ; ( Jeg er en av de som kan gå å kikke på ting jeg liker flere ganger. Og når jeg har tenkt på tingene jeg så som jeg likte, og omsider bestemmer meg for å kjøpe de, er det borte og utsolgt for lenge siden. Jeg sørger over at de er tom for denne koppen med sjokolade fra Marks & Spencer Food. Jeg burde jo bare kjøpt den med engang. Men tenkte at det kunne jeg gjøre siden. Da jeg kom til butikken i går, hadde de solgt siste kopp for flere dager siden. Butikksjefen ringte meg i sted: ‘Beklager men vi kan ikke få tak i flere! Det var en Limited Edition julekopp.’  Den var altså sjelden. Og det fantes ikke mange av den. Det gjør at jeg har ennå mer lyst på den ; ( Og jeg tror ikke det er noe annet i hele verden jeg har mer lyst på, enn akkurat den koppen …

10 kommentarer
    1. Det er veldig kjipt! Opplevde det selv i fjord da jeg ikke rakk å kjøpe vinterkoppen 2013 fra mummi. Du kan jo alltids sjekke om du er heldig å kommer over noen som selger den på finn.no, eller andre steder! 🙂

    2. Ja det er typisk Sofie .. Hvor lei seg man kan bli bare pga en kopp ; (
      Men det er ofte det enkle man har mest lyst på. Og dessverre tenker mest på .. Så irriterende å bruke masse energi på å tenke på ting man ikke fikk tak i ; ( Også lover man seg selv at man skal kjøpe det man liker, så det ikke skjer igjen. Men så gjør man jo aldri det likevel.

    3. åååh de er så kjipt når de man villl ha er utsolgt !
      ta gjerne en tur å les på min blogg, den ble opprettet i går fordi jeg kjenner att jeg trenger og få ut litt om min fortid å da er de godt og ha en blogg og skrive de på 🙂

    4. Nei, skal ikke være lett. Det er synd at du ikke fikk den.. men fra en som kjøper først og tenker etterpå.. av og til er det bedre å gå glipp av noe enn å kaste bort masse penger.. Håper du finner noe annet du ønsker deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg