Frøken Dianas Salonger

I dag ruslet jeg bort til Grunerløkka her i Oslo. Her er det kjekt å handle, fordi man kan finne ting ingen andre har. På Grunerløkka har de nemlig mange små unike nisje butikker, og ikke bare alle de store kjedene. Og hver eneste gang jeg er der, dukker det opp en ny perle av en butikk foran meg. I dag var planen å bare ta en liten tur innom Sprell, som er en av mine favorittbutikker. Her finner man mange skatter til de minste. Og jeg skulle bare se om jeg skulle ha en siste julepresang der. Men på veien ditt, oppdaget jeg Frøken Dianas Salonger!!! Det er en retro / vintage butikk. Med både nye og brukte perler. Dette er stedet om man elsker paljetter i tillegg! Og jeg forelsket meg helt i denne butikken! Digget interiøret, tingene og den magiske stemningen i butikken. Se bare her:

Butikken ligger nederst i Markveien. Og er du på jakt etter noe spesielt, MÅ du innom her! Denne butikken har også en kjempefin nettside og nettbutikk fant jeg ut. Den finner du HER!  De har også en stilig side på Instagram, som er verdt å kikke på .. ELSK sier bare jeg!

6 kommentarer

Siste innlegg