Kul barnekoffert!

Vi har i alle år sverget til barnekoffertene fra Cuties and Pals. De har god kvalitet og er så søte! Den lille i huset har alltid drasset med seg en pingvin koffert på tur til det store utland. Nå nærmer det seg nok engang sommer og ferie tid 🌴🌴🌴 Jeg kikker etter sommerklær og bikini 🙌🌸🙌 Og det var da jeg plutselig kom over noen kule nye kofferter til barn: Scoot Case! De finnes i alle mulige farger. Og er perfekt for litt større barn. Fant også noen videklipp om disse HER og HER!

Produsenten av merket lover meg at med denne kofferten gjør jeg reisen til en lek. Den skal være av solid konstruksjon, og innenfor målene for håndbagsje. Det står også at om jeg kjøper denne – vil det bli slutt på alle kjedlige ventesituasjoner – for denne kofferten er nemlig en morsom hvilestasjon. Så da er det bare å finne ut hvilken farge man skal velge .. Også gjenstår det å se om den gjør ferien morsommere, slik jeg nå er blitt lovet : D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg