Utestemme

Det som er så fint med å ha en blogg, er at man kan dedikere innlegg til det man vil fremheve og fremsnakke. Til mennesker som man beundrer, som er flinke og kreative og de som inspirerer deg! Og til alt det som bra og som man bare må anbefale til andre. Utestemme fortjener er helt innlegg nettopp fordi det er noe som fortjener masse oppmerksomhet! Og hva i alle dager er Utestemme? Jo det er faktisk noen som tar bilder av barn ute! : D Les mer HER

I vår barnehage var det mange som ble skeptiske når man fikk høre at det ikke var Ariel som skulle ta årets barnehagebilder. Men noe helt ukjent!

Vi foreldre er jo vant med at det kommer noen fra Ariel foto hver gang. Stiller barna opp etter en hvit vegg og tar bilde. De er sjelden veldig bra .. Men man betaler alltid velvillig fakturaen på et altfor høyt beløp, selv om bildene som oftest havner ned i en mørk skuff. Det var likevel litt skummelt at det ikke var Ariel som skulle komme i år. Men noe helt nytt med et rart firmanavn. Utestemme? Som bare tar bilder ute? Hvordan skal det gå?

Men nå er bildene klar og alle er så utrolig fornøyd! Flotte og naturlige bilder som man får lyst til å henge rett opp på veggen. Bilder som man bare vil bli mer og mer glad i. Bilder man får lyst til å trykke opp på lerret i alle størrelser og fasonger. Noe annerledes. Noe som skiller seg ut fra det vanlige. Noen som klarer å få frem det beste hos hvert enkelt lille individ. En god opplevelse! Noe man bare må dele med andre. Utestemme! 👏👏

4 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    2. Tusen takk Linn Therese! : D
      Det er fint å ha sted man kan få ut alt det man tenker på. Og det er fint å kunne dele tips om ting og tang til andre = ) Jeg lar meg inspirere av alt mulig. Og når det er noe jeg virkelig liker, så må jeg bare si det til andre!

    3. Fine bilder. Koster nok mye for et firma å gjøre så mye ut av bildene som det utestemme gjør. Tid er penger dessverre. Hvor lang leveringstid har de og pris? Skikkelig bra bilder de har. Vi har fått bilder av Ariel og er meget fornøyd vi også. Det er ikke bare vanlig kjedelig bakgrunn som du beskriver. Vi har fått barnehagebilder 2 år på rad nå og med ulik bakgrunn. Virker som de føler med i tiden. Kjapp leveringstid og meget bra kvalitet. Man kan se at de bruker ekte fotopapir noe som vi ser på som viktig når man betaler et par hundre for et A4. Sammenlinge kvalitet med et fotostudio så er Ariel og de latterlig billig. Hilsen fornøyd mamma til 3.

    4. Så bra at du er fornøyd m Ariel Hege .. Alle mine bilder tatt av Ariel har som regel havnet i en skuff. De har sjelden vært veldig fine. Og alltid kunstig oppstilt inntil en vegg. Jeg betalte mindre for bildene fra Utestemme enn Ariel!! Har alltid syns at Ariel er latterlig dyre! Man kan dessuten velge akkurat det man vil ha og i hvilken str. Og man kan også få alt på lerret. Jeg valgte å bestille alle filene. Satte pris på at man kan få alt digitalt! Og det tok mindre enn 1 minutt å få de, etter jeg trykket på bestill.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg