Nytt kamera

Mitt kjære kamera har dessverre tatt kvelden! Jeg klarte å få sand ned i linsa på en strand i Ibiza. Og etter det sluttet det å virke … 😢😭😪 Men tror det ville ha kostet mer å reparere det, enn å kjøpe et nytt .. Uansett, for første gang i historien, får jeg penger igjen på skatten! *LYKKE!!* Lurte derfor om jeg ikke skulle spandere på meg selv et nytt kamera. Jeg har sett på et fra Olympus i stilig retro design. Olympus PEN E- PL 7 har fått veldig gode omtaler overalt. Og jeg har sett at andre bloggere som også bruker dette er fornøyd. Blant annet min favoritt: Lene Orvik! Jeg liker at det ikke er større enn et lommekamera, men har kvaliteten som et speilrefleks. Dessuten er det fint å ha et kamera som er lite, som tar liten plass og er lett å ta fram – når du plutselig har et drømmemotiv foran deg. Noen som har erfaring med dette kameraet?

4 kommentarer

Siste innlegg