Reisetrille

Det nærmer seg ferietid! 🌴✈️🌴 Og fant ut at jeg denne gang vil ha med meg en litt lettere reisevogn. Til vanlig bruker jeg en typisk byvogn med 3 hjul, og har vært kjempefornøyd med det. Men greit å ha en som er lett å slå sammen når man er på reise. Det er samtidig viktig at den er både god å sitte og ligge i for den lile. Dessuten ønsker jeg en vogn som er lett å kjøre. Og jeg var usikker på hvor mye jeg kunne få oppfylt av disse kravene for en billig penge. For jeg ønsker ikke å bruke tusenvis av kroner på en vogn, når jeg allerede har en som er kjempe bra. Ble positivt overraska over utvalget på Barnas Hus. Og forelsket meg fort i en reisetrille fra Zero2Four Bangkok. Mer om den HER! – Den er billig! Har vunnet flere best i test. Er enkel å slå sammen. Kan legges helt ned så barnet kan sove. Har stor oppbevaring under vogna. Perfekt til utstyr for strand eller shopping = ) Finnes i flere farger: blå, grå og svart i tillegg til lilla. Og i tillegg hadde den en bra pris. Magefølelsen sier at det blir DEN! Jeg liker vogner med farge. Og syns den i lilla var kjempefin! Ser for meg å trille den langs strender allerede. Noen som har erfaring med denne reisetrillen? Flere av de andre reisetrillene var bare beregnet opptil 15 kg. Og når man har et litt større barn, var utvalget begrenset. Den lille vil gjerne gå selv, men det er ikke alltid hun orker å gå så langt. Og da er jeg sikker på at en reisetrille, er en fin ting å ha!?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg