Foreldreutfordring!

Før helgen startet, fikk jeg med meg en bok og 2 bamser hjem fra barnehagen. Fikk beskjed om å dokumentere helgen i tekst og bilder. Og før den ene ansatte ønsket oss en GOD HELG, fikk jeg beskjed om å ikke få prestasjonsangst av det som sto i boken. Etter å ha lest gjennom den, så jeg at alle foreldrene hadde lagt ned mye tid i å gjøre det så fint og spennende som mulig. Boken blir nemlig lest høyt i samlingsstund for alle barna i starten på hver uke. Jeg måtte altså lage en kreativ helg, så det kunne bli en morsom høytopplesning! Men akkurat denne helgen hadde vi planer og pogram. Så tok utfordringen på strak arm! = ) Og når man har sånne oppdrag, er det viktig å prøve og være så aktiv som overhodet mulig : D Vi har derfor denne helgen vært turister i eget land .. Barnehagen vet ikke at NSB hadde tog problemer, og det var derfor vi måtte kjøre buss i flere timer på lørdag. Heldigvis for oss hadde vi booket fotograf for lenge siden akkurat denne helgen. Bursdagsfotografering! Så bildene til barnehage boken kunne derfor bli ekstra fine : ) Og selv om det regnet HELE helgen, var det et bittelite opphold en liten stund i dag. Da rakk vi akkurat å løpe inn i en flott park og knipse noen bilder på er usedvanlig grønt gress. Så med en stor porsjon flaks, fikk også jeg spennende innhold å skrive om i boken. Jeg kan røpe at ingenting ble som jeg hadde tenkt, når det gjelder den kreative designen av teksten og bildene. Ikke lett å velge ut bare noen få bilder fra en stor bunke. Dessverre så er jeg også en usedavnlig dårlig Art director! Og bildene ble limt veldig skjeivt inn mange steder. Men da var det forsent! Alt satt klistret og limt bom fast i boken!! Håper innsatsen vår blir godkjent av de nådesløst ærlige små barna, som sier akkurat hva de mener fra hjerte uansett! = )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg