Roma

Roma er sted man bør oppleve minst en gang i løpet av livet! Og man trenger egentlig et helt liv for å få med seg alt her. Det er nemlig så mye å se i denne byen! Roma er full av historie. Og de fleste av byggverkene er i så god stand, at man får en følelse av hvordan det faktisk har sett ut her under storhetstiden. Det er enkelt å komme seg rundt i byen, og det gjør man lettest til fots. Alle stedene det er verdt å få med seg, ligger stort sett i gåavstand, og ikke så langt fra hverandre. Jeg har besøkt Roma 2 ganger. Og skal tilbake i juli, i forbindelse med cruise. Akkurat nå leter jeg etter hotell i Roma. Og kom da over en veldig bra guide over byen. Den er verdt å lese gjennom, om du har tenkt deg til Roma i nærmeste framtid. Reportasjen som heter ‘Slik får du den perfekte turen til Roma’ finner du HER! Om du har et hotell å anbefale sentralt i Roma, setter jeg stor pris på tips! Det er så mye å velge mellom, at jeg faktisk ikke klarer å bestemme meg for hva jeg skal velge!  = )

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg