Drømmedag!

I dag var det bare å komme seg opp så tidlig som mulig. Fristen for å levere siste innlevering i videreutdannelsen jeg holder på med, var nemlig i dag! Så selv om man egentlig bare har lyst å gjøre alt annet, hadde jeg ikke noe valg. Jobbet intenst i flere timer. Og presis klokken 07.53 trykket jeg på SEND knappen! Og i det jeg visste at den var levert, kunne jeg offisielt starte sommerferien min. Nå trenger jeg ikke å tenke på studier før langt uti august igjen. Verdens beste følelse! Og så fort den lille var våken og klar, gikk turen til Oslo’s nye stolhet: Sørenga Sjøbad! Som er en drøm av en strand midt i byen. Og med KNALLBLÅ himmel ute og 30 varmegrader, kunne vi ikke valgt et bedre sted å tilbringe dagen! 🙏 Mer fra Sjøbadet senere i dag …

Mitt nye favorittsted her i byen! 🌴❤️🌴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg