Fiesta tempo

Noen dager er det godt å bare ta livet med ro! Og i dag er en av de dagene. Hadde veldig lyst å ta turen tilbake igjen til Sørenga Sjøbad i dag … Men siden jeg klarte å bli så utrolig solbrent der i går, har jeg tatt meg en pause fra sol i dag. Pleier å være veldig forsiktig med nettopp solen. Men i går klarte jeg å bli skikkelig brent bare av å gå meg en tur. Derfor er det også godt at solen ikke er like sterk i dag. Nå skal jeg passe godt på resten av sommeren! Liker ikke knallrødt hummer skille på rygg, armer og bryst … Nå ser jeg ut som en av de britiske tuistene man alltid ser på ferie som blir helt vanvittig røde og solbrente i huden! ; ( Heldigvis ble den lille ikke solbrent i det hele tatt. Har satt fram solkremen, og skal smøre skikkelig før vi går ut de andre dagene. Jeg bruker vanligvis solfaktor 30! Og har alltid tenkt at høy faktor er bedre enn ingen faktor. Men nå har jeg fått meg en skikkelig lærepenge .. En påminnelse om hvor vondt det er å være solbrent. Og det skal ikke skje igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg