Hjelp jeg skal snart ut å fly!

Jeg elsker å reise! Men det verste jeg vet er å fly! Høres det logisk ut? Jeg vet at jeg ikke er alene om å ha det sånn. Jeg blir dårlig bare av å tenke på at jeg snart skal til en flyplass. Og ser for meg bare det verste .. Jeg kjenner at reisefeberen herjer i kroppen min. Og har mest lyst å bare avbestille hele ferien vår.

Selv om jeg ikke skal fly så langt, er de timene jeg skal tilbringe i lufta, nesten umulig å forestille seg at noengang skal ta slutt! Det er ingenting som er vondere enn å gjøre ting man er skikkelig redd for. Men skal man oppleve noe nytt og spennende, må man også prøve å trosse frykten. Har tatt fram min gamle utslitte selvhjelpsbok, i håp om at det skal klare å roe ned mine tynnslitte flynerver et par hakk … = )

12 kommentarer
    1. Uffda, det hørtes ikke noe bra ut! Jeg er stikk motsatt, og flyr opptil flere ganger i mnd. pga kjæresten min bor i Tyskland. Det beste jeg vet er når det er skikkelig turbulent på flyet! Veldig merkelig haha!

    2. Haha! Seriøst wch? Jeg tror det er løsningen, enten å begynne å ta pilotimer .. For å få kontroll selv. Eller å gjøre som deg: fly ofte! Det siste er vel det enkleste å realisere : D

    3. Haha, ja, da er nok det siste det enkleste! Jeg har flydd så mye at jeg har blitt veldig vandt med all slags vær! Også har det vært veldig kjekt å få sitte i cockpit under en flyvning også, for da ser man hvor god kontroll pilotene har 🙂

    4. Ja jeg pleier å få komme i cockpiten underveis, fordi jeg blir så ubeskrivelig stressa. Pilotene syns det er litt morsomt når noen er så redd, for de er jo så avslappa wch! Det er vel det at man ikke har kontroll og er så høyt oppe som setter mange med flyskrekk ut av spill. Og det verste jeg vet er nå jeg går inn i taxfree og det står ingen utgang, på dørene som lukker seg bak deg. Da er det bare å begynne å faste, og tenke at det er ingen vei tilbake!

    5. Jeg har flydd en del med Lufthansa ja, men pleier å fly med SAS siden ungdomsbillettene dems er litt mer snille i prisen 🙂 Men Lufthansa er veldig greie å fly med også!

    6. Ja, jeg har to sølvkort (var så susete å lagde to brukere siden jeg glemte den første). Men flyreisene nå er veldig dyre, så neste gang jeg skal til Norge så blir det buss, tog og båt som blir fremkomstmidlene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg