Høst

Bladene på trærne har begynt å bli gule. Det er kaldere i lufta. Og det har allerede blitt oktober på kalenderen! Dagene bare flyr avgårde. Det er full jobb, videreutdannelse, oppgave innleveringer, en aktiv 3 åring som alltid vil leke og alle de andre hverdagslige gjøremålene som står i kø. Ellers merker jeg at hvert eneste ledige minutt jeg har forsvinner til å dagdrømme! Jeg drømmer om eksotiske reisemål langt borte, hvite strender, bølgebrus og svaiende palmer. Det hjelper masse å tenke på at vi har bestilt en tur til varmere strøk i vinter. Så da kan det bare bli så kaldt det bare vil her hjemme fremover, for da vet jeg at vi har noe bra å glede oss til! Den lange vinteren føles kortete når man kan ta en pause å stikke av til varmere strøk. Ellers har jeg i dag mimret over alle de fine dagene vi hadde ute i sommer. Og fant noen bilder som ble tatt mens det fremdeles var varmt i lufta og sommer ute. Det er rart hvor fort tiden virkelig går. Kunne ønske jeg kunne stoppe tiden mange ganger. Og det er jeg helt sikkert ikke alene om å tenke? God lørdag videre!

8 kommentarer

Siste innlegg