Har du sett passet mitt?

De siste dagene har jeg lett og lett og lett! Jeg finner nemlig ikke passene våre! 3 stk er borte vekk!! Jeg skjønner bare ikke hvor de har blitt av. Jeg har gått gjennom alle skuffer, skap, kurver, kasser, esker, kofferter, vesker og oppbevaring vi har uten resultat. De er rett og slett sporløst forsvunnet ; ( 

Noe så utrolig irriterende!!!! I dag prøvde jeg også å ringe Flybussen sitt hittegodskontor, men de hadde dessverre ikke funnet de. Jeg skjønner bare ikke hvor de kan ha blitt av?!?

Mitt går ikke ut før om flere år, og derfor føles det så meningsløst at jeg må bruke masse penger på nytt. Dessuten hadde den lille i huset verdens søteste og morsomste bilde, så hadde veldig lyst å ha ta vare på alle hennes pass som minner. Nå må også hun ha nytt. Og alle med små barn, vet hvilken utfordring det kan være å ta passbilder av de små. Ikke enkelt å treffe blink med et bilde som blir godkjent av de små på passkontoret. Nå må vi altså lage flere nye pass. Penger som vi kunne brukt på så mange andre ting. Første gang dette har skjedd. Veldig kjipt! Men pass må vi jo ha. Andre som har klart å rote bort passene sine?

12 kommentarer
    1. Oppbevarer passa på ein fast plass, men må med jamne mellomrom leite etter andre ting… Fann til dømes bankkortet mitt i frysaren her forleden… Ikkje spør 😉 Forresten, titt gjerne innom den nye bloggen min, kanskje du vil følgje meg?

    2. Jeg har alltid hatt pass liggende på en fast plass. Derfor skjønner jeg bare ikke hvor de kan ha blitt av renate1981! Bankkortet i fryseren! Hehe! Ja det blir spennende å se om passene våre noengang dukker opp igjen. Jeg kan iallefall ikke huske hvor jeg la de … Siden de ikke er der de skal …

    3. Uff, det er kjedelig når passene blir borte. Jeg har reist ukentlig i jobbsammenheng i et halvt år og har det alltid i vesken. De andre sine pass litter i nattbordskuffen. Har du sjekket der?

    4. Jeg har sjekket absolutt overalt! Den eneste plassen jeg ikke har sett er under sengene. Men hvorfor skulle de ha havnet under der .. Blir en ny lete runde i dag. Men har nå lett i 3 dager! Får vondt i hodet bare jeg tenker på det , fordi det er så utrolig irriterende! Jeg pleier aldri å rote bort noe .. Så vet ikke om dette er et tegn på at jeg begynner å bli eldre Laila MA?

    5. Hm… det kan jo være et tegn på aldersvekkelse dette her, ja 🙂 Neida… bare tulla. Det er nok mannen eller ungene som har lagt det på et lurt sted. Håper du finner det snart. Hvis ikke må du skaffe nye.

    6. Ja det er det jeg også lurer på .. Tidlig demens Laila MA? Uff! Haha! Håper virkelig de dukker opp. For det føles så bortkasta å bruke masse penger på 3 nye pass når vi ikke hadde trengt det. Men finner vi de ikke må vi jo bare gjøre det. Flybussen sa at om de fant gjenglemte pass så gjorde de alt de kunne for å finne eieren. Og det er jo iallefall fint å vite.

    7. Ja hadde de med oss hjem etter siste tur. Og alle vet de har sett de et eller annet sted. Men de er bare sporløst forsvunnet. Ikke umulig at den lille kan ha gjemt de et sted. Så skal prøve å se litt mer, før jeg bestiller time til nye pass. Krysser virkelig fingrene Laila MA!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg