Søndagsshopping

Jeg er en av de som liker når butikkene har åpent hver søndag i desember. Da får alle de som ikke har tid til å gå innom butikker i ukedagene en mulighet til å kikke litt. Det gir meg julestemning når jeg ser hvordan de har pyntet ute i gatene og i butikkene. Og det er alltid veldig  koselig, så lenge man ikke drar rett før jul. Da er det bestandig ellevilt og desperat kaos, og det er ikke like koselig å befinne seg i.

Planen i dag var å kjøpe litt julepynt på Rusta. Men vi var tydeligvis alt for sent ute. For det var helt tomt, UTSOLGT og ribbet i butikken allerede! Det sto kun igjen 2 esker med brune julekuler, og det var ikke helt det jeg ønsket eller så for meg. Endte derfor opp med en kul retro popcornmaskin, av alle ting, i stedet for! Den måtte bare bli med oss hjem!! Hehe! : D Og noen nisser vi måtte ta ned fra utstillingen.

Hadde lyst å dra innom IKEA for å kjøpe det jeg skulle ha der,, men det var det ingen andre lystne eller motiverte for. Tror det var veldig mange som hadde tatt turen dit i dag. Parkeringsplassen var i alle fall stappfull! Så jeg får dra å jakte på julepynt og juletrestjerne alene en annen dag. Nå som jeg er ferdig med studier, har jeg plutselig fått mye bedre tid. Noen som vet om andre steder som selger fin julepynt?

6 kommentarer
    1. Har sett de har masse fint på IKEA. Men tørte ikke å ta turen dit i dag fordi parkeringsplassen var stappfull. Var ikke klar over at de hadde på Plantasjen. Da skal jeg se der! Takk for tips Anneli F. Aaland! = )

    2. Kul popcornmaskin, da 🙂 Kanskje du kan bestille noe julepynt på nett?
      (Jeg kjøper med meg en julekule fra hvert sted når jeg er ute å reiser. Alltid kos å henge opp på treet og mimre).

    3. Den var veldig kul Laila MA! Jeg har rød kjøkkenmaskin og blender. Så denne passet perfekt inn sammen med de og et hvitt kjøkken. Fant julekuler hos Europris. Nå mangler jeg bare en julestjerne … Så bilder i fjor jul av de fine julekulene dine. Smart å gjøre som du har gjort! Takk for tips! = )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg