På flyplassen

Nå er vi på flyplassen! Og det er ikke så lenge til vi skal ut å fly. Akkurat nå har jeg TITUSEN sommerfugler i magen. Rart hvor mye denne reisefeberen kan herje i kroppen når man skal ut på tur. Prøver å se på hvor fint de har pyntet til jul på flyplassen. Og prøver å få meg selv til å tro at jeg bare skal ta toget en liten tur … = )

Jeg er ikke den som er mest glad i å fly. Men det går nok bra! Og hvis ikke, så er det uansett ingenting man kan gjøre med det. Skal prøve å fokusere på min lille og viltre 3 åring mens jeg er i lufta. Sist vi skulle fly, nektet hun å ha på belte. Og det er ikke bare enkelt når de små må sitte i ro i eget sete. Krysser fingrene for at det går fint denne gang! Den lille håper flyet vårt er ROSA … God tur til meg selv!

#jul #desember #barn #mamma #mammablogg #inspirasjon #reise #hverdag #skjønnhet #mote

5 kommentarer

Siste innlegg