God morgen Norge!

Dagene og helgene flyr virkelig avgårde. I dag er det allerede søndag! (igjen) Og i morgen er det første dagen i februar!! Deilig at det er mildere ute. Minusgradene ser ut til å ha sluppet taket for nå. Kan til og med skimte litt grønt gress der snøen har forsvunnet! Nesten litt vår følelse i kroppen … : D

På planen senere i dag står en tur til Tøyen for å spise på en kjempebra og billig tyrkisk spiseplass. Det gleder vi oss veldig til! Tyrkisk mat er jo sååå godt! Og god mat er jo aldri feil. Særlig på en søndag.

Og ellers håper jeg at jeg klarer å lure med meg resten av familien for å se på noen nybygde funkishus som ser veldig fine ut! Stadig på jakt etter drømmehuset … Men nå lurer jeg på om jeg kanskje har funnet det?

#helg #søndag #hus #foto #mat #mote #inspirasjon #vinter #snø #mamma #blogg #mammablogg #barn #familie #aktiv #reise #oslo

12 kommentarer

Siste innlegg