Drømmedag i Paris

Våknet klokken 07 i dag morges til knallblå himmel. Og tenkte med engang at dette kom til å bli en perfekt dag!

Mens vi spiste frokost fikk jeg dessverre beskjed om at vi har hatt et dødsfall i familien i natt. Trist å få en sånn beskjed når man er langt hjemmefra. Kunne ønske jeg var hjemme når jeg fikk beskjeden. Men det er jeg jo ikke, så må prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. I dag er jeg i alle fall hjemme i tankene mine.

I dag var siste dagen vi hadde billetter til Disneyland Paris og Universal Studios. Og det er rart hvor fort disse 3 dagene i parkene gikk .. Men når man er på er morsomt sted, går jo også tiden utrolig fort. Så siden det var siste dagen vår, bestemte vi oss også for å komme dit tidlig for å få mest mulig ut av dagen.

Vi var der før parken åpnet .. Men vi var ikke de eneste. Så fort folk hadde kommet seg gjennom ‘flyplass sikkerhetskontrollen’ (alt du har med scannes), løp folk inn portene og begynte å stille seg i kø. Og i løpet av et par minutter var det verdens lengste køer foran et par av de mest populære karusellene! Helt vilt! Vaktene som jobber der, sa at slik er det hver eneste dag!!

I dag fikk vi gjort de siste tingene vi hadde lyst å gjøre. Og kjøpt med oss de tingene hjem, som vi har sett oss ut de andre dagene. Vi har også spist mye god mat i parken .. Etter 3 dager i parkene tror jeg vi har fått sett det meste. Eller i alle fall store deler av parkene.

For den lille prinsessen i huset har dette vært en stor opplevelse! Minner for livet! Hun bare smiler hele tiden! Og når de små er glad, blir de voksne glade. Været i dag var også helt fantastisk flott! Syden tempraturer og STOR sol hele dagen. Og da er det så kjekt å være ute på et sted som dette. Blir ikke det samme i dårlig vær her ..

Skal komme med noen smarte tips for de som ønsker å besøke Disneyland Paris i nærmeste framtid!

#søndag #paris #frankrike #sommer #ferie #helg #foto #mamma #mammablogg #juli

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg