GLOSSYBOX + Rituals event

For en liten stund siden ble jeg invitert til å ta med meg en venn på GLOSSYBOX sitt Rituals event på Aker Brygge. Og siden jeg ELSKER alle Rituals sine produkter, var jeg ikke vanskelig å invitere med på dette!

Rituals er deilige og delikate produkter til hud, hår, kropp, baby og herre. De har også klær, parfyme, duftlys, makeup og te. Og veldig mange fine gavepakker med ulike produkter. Ikke er det dyrt heller! Og de som jobber der er supersøte og hyggelige!

Alle de inviterte gjestene som var der i kveld fikk en stor goodiebag fra GLOSSYBOX & Rituals med noen av deres topp-produkter og nedsatte priser på hele deres sortiment. Vi fikk snacks og drikke. Og vi fikk også en liten innføring i Rituals spennende serie ”Ritual of Dao”, som er en gammel kinesisk filosofi som bygger på å oppnå en perfekt harmoni mellom Yin og Yang. Med fokus på å berike din yin energi, bidrar deres herlige serie til indre fred og harmoni i en travel hverdag.

I butikken på Aker Brygge finnes hele utvalget av produkter. Og dette er et sted som det absolutt er verdt å ta turen innom!

Produktene finnes også i Sandvika,Taxfree butikker og på Kicks.

#glossybox #mote #rituals #kundekveld #event #oslo #aktiv #blogg #mamma #mammablogg #foto #torsdag #hverdag #august #tips #produkter #familie #barn

10 kommentarer
    1. Så utrolig stas! Der skulle jeg så gjerne ha vært. Jeg ble forelsket i Rituals etter at jeg prøvde produktene for første gang, Rituals of Sakura er min favoritt og Samurai serien er mannen sin favoritt. 😉 Vi elsker begge Rituals of Dao serien også og har to duftlys (en liten og stor) inne på badet denne brukes hver dag når vi bader vår lille prinsesse før hun legges, og Body mist sprayen bruker vi på hodeputene før vi legger oss. <3

    2. Kjempefine produkter mammaglede! Lukter kjempegodt!! Og ikke er de så dyre heller. Har du fått med deg at Rituals har kommet ut med Adventskalender? Den har jeg veldig lyst på!! Men den er dessverre utsolgt på nettbutikken deres. Men mulig at noen av butikken har igjen? Må dra å se .. Har sååå lyst på en sånn kalender i år!

    3. Julekalenderen har jeg og mannen kjøpt! Den er stor og ser så flott ut. Skal tydeligvis være en del produkter til menn der også. 😀 Jeg fikk bestilt min på nettet før den ble tilgjengelig for salg i butikkene. Vet at de skal ha en del slike på Ski storsenter i hvertfall. 😉

    4. Heldigen! Da har du mye å glede deg til i dagene frem til jul mammaglede! Takk for tips angående hvor den fremdeles kan være tilgjenglig. Må kanskje ta turen til Ski en dag jeg da … : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg