På gjensyn Venezia!

Kapteinen på båten vår er født og oppvokst i Venezia, Italia. Han var naturlig nok veldig stolt over å seile ut fra utrolig vakre Venezia på torsdag. Og kunne ikke få sagt mange nok ganger at vi IKKE måtte gå glipp av utseilingen torsdag ettermiddag. Så tror nesten samtlige 2000 passasjerer sto klistrert sammen på dekk 11 og fikk med seg den FANTASTISKE utseilingen! Noe det så ut som alle også var veldig glade for at de fikk med seg.

Og når jeg sto der og kikket ned på flotte byen i sola som vi seilte forbi i sakte fart, tenkte jeg at jeg håper vi engang kommer tilbake igjen! For selv om vi nå har vært der 2 ganger, er dette et sted jeg så gjerne reiser tilbake til.

Av mange italienske byer vi har besøkt de siste årene, er Venezia uten tvil den flotteste av de alle! Det må være den helt spesielle beliggenheten, havet rundt, så gjør denne plassen så vanvittig fin. Ønsker meg virkelig tilbake hit igjen!

#venezia #cruise #mamma #blogg #juli #sommer #foto

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg