Tilbake igjen til Formentera

Den siste uken har vært veldig tung. Det er alltid tungt å komme tilbake til hverdagen igjen etter en lang ferie. Men ekstra tungt når været her hjemme er så trist. Hver eneste dag har vært lang, grå, trist, søvnig og regnfull. Det føles ut som om vi er midt i oktober måned allerede, selv om vi såvidt har begynt på en ny måned og august.

Har funnet ut at det eneste som hjelper etter en ferie, er å sette seg et nytt reisemål. Finne et sted man har lyst å reise til og begynne å spare mot dette målet. Det er motiverende nok til å komme seg gjennom hverdagen. Tanken på at man har noe bra og spennende å se frem til. Et mål som venter på deg! En belønning hvis man står på å jobber veldig en periode. Noe som også vil være motivasjon til å komme seg gjennom den lange høsten som venter på oss nå igjen.

Imellomtiden bruker jeg lørdagen på å se gjennom bilder fra Formentera. Selv om vi kom tilbake dit for 4 gang, ble jeg like henrykt som første gang! Elsker denne lille plassen som ligger utenfor Ibiza, og håper jeg er tilbake igjen der snart. Mitt lille paradis som jeg aldri blir lei! Og i alle fall ikke etter at jeg fant en ny strand når vi var der nå i juli, som er enda finere enn de strendene vi har besøkt tidligere på øya.

#foto #formentera #ibiza #spania #reise #helg #motivasjon #august #lørdag #ferie #sommer #familie #mamma #høst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg