På plass i Barcelona

Vi er trygt på plass tilbake i Barcelona, etter at dagen startet på verst mulig måte. Og det er egentlig bare vår egen feil! Denne gang har vi ventet helt til siste dag med å gjøre ferdig pakkingen. Man tenker alltid at det vil gå fort, men det gjør jo som kjent aldri det. Mens vi voksne pakket for harde livet, sovnet den minste tidlig på kvelden. Perfekt! For når man må stå opp midt på natten for å rekke første morgenfly som går klokken 06 er det greit med litt søvn på forhånd før flyturen.

Men timene fløy avgårde og plutselig var den midnatt. Da er det fort gjort å tenke at man like gjerne bare kan holde seg våken til man skal stå opp 2 timer senere enn å legge seg litt. Uansett så endte det med at jeg til slutt sovnet, selv om jeg hadde bestemt meg for at det skulle jeg IKKE gjøre for det hadde jeg ikke tid til. Den ene timen jeg sov drømte jeg intenst om ubåter, russisk etterretning og kontroversielle statsoverhoder. Et sikkert tegn på at jeg har lest litt for mye aviser de siste dagene? Og når jeg våknet tenkte jeg at nei det er altfor mye uro i verden til at vi kan dra på ferie i dag. Resten av reisefølget ble lite begeistret over å få beskjed midt på natten om at nå hadde jeg bestemt at ferien dessverre var avlyst og at vi i stedet bare skulle bli hjemme.

Klokken 03, to timer etter jeg hadde avlyst ferien, kom jeg heldigvis på bedre tanker. Jeg innså at jeg ville angre dypt om vi ble hjemme og gikk glipp av alt vi har planlagt utenlands de neste dagene. Men da begynte klokken å bli veldig mye og vi måtte løpe til flybussen om vi skulle rekke flyet. Kort fortalt så rakk vi flyet vårt. Flyet var fullstappet selv om det var en så tidlig avgang. Det var usedvanlig god stemning ombord. Alle pratet med alle. Og de ansatte var utrolig hyggelige. Vi hadde en fin flytur ned til Barcelona. Nå gleder vi oss veldig til alt som venter på oss!

#norwegian #reise #barcelona #spania #familie #april #foto #vår 

Booking.com
(function(d, sc, u) {
var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0];
s.type = ‘text/javascript’;
s.async = true;
s.src = u + ‘?v=’ + (+new Date());
p.parentNode.insertBefore(s,p);
})(document, ‘script’, ‘//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js’);
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg