Endelig sommerferie!

På fredag hadde vi vår siste dag i barnehagen! Det var en dag jeg hadde gruet meg lenge til. Vi har hatt 5 fine og gode år i en liten spansk barnehagen her i Oslo. På disse årene har datteren min lært seg å snakke flytende spansk! Hun har lært seg mange fine verdier til å ta med seg videre på veien i livet. Hun har blitt beriket med flott og morsom kulturformidling i ekte og genuin spansk ånd gjennom årene. De har til og med lært henne Yoga! Og jeg har sett henne gå fra å være en liten usikker 1 åring til å bli en trygg og sprudlende blomst på 6 år. Nå venter skolen og en ny epoke av livet til høsten. Men det ble vanskelig og veldig vemodig å slutte fordi de ansatte i barnehagen har vist barna omsorg ut av en annen verden. Jeg er glad og takknemlig for at vi kan ta med oss videre minner om mennesker som jobber i barnehagen som alle er helt enestående, unike og gjør en fantastisk flott jobb! De har evnen til å se hvert barn som de er. Og jeg kjenner at vi setter så stor pris på alt det de har gjort for den lille og oss gjennom alle disse årene som gikk så altfor fort. Det gjør vondt i hjerte å slutte på et sted som dette. Kommer til å savne denne spesielle barnehagen kjempemasse! Men skal dra på besøk og hilse på alle sammen igjen.

I dag hadde jeg min siste arbeidsdag. Og det var godt å gå fra jobb i ettermiddag og vite at jeg nå endelig kan legge det hektiske turnuslivet vekk og den travle hverdagen på hylla noen uker. Om 5 dager reiser vi på ferie igjen. Og vi gleder oss veldig til late dager i Middelhavet på cruise og til nye eventyr på alle de vakre stedene som venter på oss.

#ferie #sommer #juli #reise #cruise #helg #familie #lykke #foto #spansk

Booking.com
(function(d, sc, u) {
var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0];
s.type = ‘text/javascript’;
s.async = true;
s.src = u + ‘?v=’ + (+new Date());
p.parentNode.insertBefore(s,p);
})(document, ‘script’, ‘//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js’);
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg