Venezia

Hotelltips Venezia!

Vi nsket denne gang nr vi skulle beske Venezia bo et roligere sted enn i selve Venezia som fort fles intens og slitsomt. I fjor bodde vi p Hilton hotellet p ya Guidecca som jeg tidligere har skrevet om. Vi var ogs veldig fornyd med dette hotellet, som hadde utendrs svmmebasseng, men hadde lyst til prve noe nytt denne gang. Hotellet vi valgte i r ligger p ya Murano. Denne fine lille ya ligger nr den fargerike ya Burano som jeg ogs hadde lyst til beske. De tilbyr ogs gratis transport til og fra flyplassen i egen bt, og dette var en av grunnene til at vi i r bestemte oss for velge flotte LaGare Hotel Venice - MGallery by Sofitel

Hotellet er en omgjort fabrikk hvor de tidligere laget glassverk. N er det et stilig og moderne hotell. Hotellet ligger rett over ferjestoppet Museo Murano. Hit kommer man seg enkelt med ta en Alilaguna Waterbus (offentlig vannbuss) til Murano. Bde linje 4,1, 4,2 og linje 3 gr hit. Vi tok vannbussen til et annet stopp: Colonna og det ble litt mer strevsomt med all bagasjen. Colonna ligger nemlig 10 minutt gtur lengre unna, og man m ogs krysse en stor bru med bare trapper. Anbefales ikke om man har mye bagasje drasse p og mindre barn som er trtte. Hvis man nsker gratis transport fra flyplassen til hotellet kan dette avtales. Vi kom hit selv fra cruiseterminalen etter cruise.

Hotellet har rom i alle prisklasser. Nr jeg bestilte kostet det rimligste dobbelrommet 1400 kroner. Vi valgte et rom som gr over 2 etasjer og var veldig fornyd med det! Det var hyt under taket og vi flte derfor at vi hadde ekstra god plass! Vi bestilte ogs rom med frokost inkludert og var kjempefornyd med den! Hver morgen serveres frokost ute i hagen til hotellet med et stort utvalg i alt man kan tenke seg! Hjemmelaget rundstykker, brd og crossianter og ferskpresset juice bare for nevne noe. Nr vi skulle spise frokost i dag morges fikk vi beskjed om det var for varmt til sitte ute selv om klokka bare var 07! Da hadde hotellet rigget til en lekker frokost inne p hotellet i stedet for.

Personalet var vennlige, imtekommende og hyggelige. Ingenting er et problem, og de ordner alt du skulle trenge. Det var enkelt og komme seg hit og rundt i Venezia fra hotellet. Sengene var gode og omgivelsene kunne ikke bli bedre. Men det beste av alt var at det var s behagelig og rolig stemning her p ya Murano! Det var alltid s godt komme tilbake til den lille ya her etter vi hadde vrt p dagsturer og inne i selve Venezia. De lokale som bor her stresser ikke og trenger heller ikke gjre det fordi her er det mindre turister enn inne i selve Venezia. Og det aller beste med denne ya er at nr du spiser ute her p en av de mange koselige spiseplassene, s er det halv pris av hva du betaler om du hadde bodd i selve Venezia. Dette hotellet anbefales p det varmeste! Kjempebra! En god opplevelse bo her.

#murano #italia #hotell #juli #tips #sommer #reise

Burano

Mlet for dagen i dag var beske ya Burano. Dette er et sted jeg har hatt lyst til beske lenge! Burano er en liten y med fargerike hus som man ofte ser avbildet overalt p sosiale medier og i blader nettopp pga at alle husene her er malt i s knsje og glade farger. Sker man opp ya p nett fr man ogs opp 2 ulike histoirer om hvorfor alle husene er malt som de er. En historie sier at husene ble malt i ulike farger til en filminnspilling her p 50 tallet, men har aldri klart finne ut hvilken film det var snakk om. Den andre historien sier at husene ble malt i farger for at fiskerne lettere skulle finne tilbake til ya si etter de hadde vrt p fisketur. Bestemte meg for at dette var noe jeg skulle prve finne ut av nr jeg beskte Burano i dag.

Vi prvde st opp tidlig i dag for komme oss ut fr det ble for varmt. Vi flte fremdeles at vi var p bten og p havet i gr kveld, og alt gikk helt rundt for oss da. Var ikke lett komme seg opp i dag morges, men klarte likevel vre til frokost fr klokke 08. S fort vi hadde spist og var klar gikk vi til ferjestoppet p Murano for ta bten over til naboya Burano. Bare p Murano er det 6 ulike stoppesteder for de forskjellige btene, men p alle stoppene gr det ulike linjer. S er viktig at man sjekket nye hvilket stopp man kan bruke for komme seg dit man skal. Enkelt forst! Skal du til Burano fra Murano er det kun fra stoppet Faro det gr bt dit.

I dag valgte vi kjpe et dagspass p ferjestoppet siden planen var beske Burano, s ta bten derfra inn til selve Venezia og Markusplassen og derfra tilbake til Murano senere. Med dagspass kan man reise fritt rundt p alle linjer og det lnner seg kjpe om man vil rundt se og samtidig spare noen kroner. Fra Murano til Burano var det lengre enn jeg trodde. Var sikker p at turen over ikke tok mer enn 15 minutt, men offentlige vannbusser stopper flere steder, og turen tok 35 minutt. Bten har pne vinduer og er behagelig sitte p i varmen. Mange unge jenter fra Japan ombord p bten over, og det virker som Venezia er populrt blant de.

Burano var ikke s stor som jeg hadde trodd p forhnd. Det bor bare rundt 2800 mennesker her. Mens p Murano bor det nrmete 6000 og denne ya virker ogs mye strre. ya vi bor p n har vi enn ikke klart f sett alt av, mens hele Burano klarte vi se p et par timer. Alle husene er malt i fargerike farger og det var veldig morsomt g rundt se der! Det finnes flere spiseplasser der, mange butikker og noen kiosker hvor man fr kjpt is og drikke. Mens vi var der fikk jeg ogs greie p fra en lokal butikkansatt at det er historien om fiskerne som er sann. Husene p Burano ble alts malt i alle regnbuens farger for at fiskerne skulle finne hjem igjen til sin y etter fisketur. Det finnes ogs et rimlig hotell her: Casa Burano som ser fresht og fint ut.

Anbefaler ta turen over til Burano p dagstur om man planlegger en tur til Venezia! Det er lurt komme s tidlig p dagen som mulig om man har lyst til ta bilder her uten masse andre mennesker i gatene. Det er ganske overfylt her fra sent p p formiddagen. Kommer man rundt klokken 10 eller tidligere har man ya omtrent for seg selv et par timer. Da er det nesten bare deg selv og de lokale der, som er veldig hyggelige! Fra kl 12 gr man i k og man fr flelsen av vre i en fornyelsespark. Vi takket da for oss, og var fornyd med ha ftt den lille fine ya for oss selv fr alle de andre turistene kom.

#burano #venezia #italia #sommer #juli #foto #reise

Venezia

Det frste som slo i mot oss nr vi hadde gtt av cruiseskipet i dag morges var en intens varme! Er det 30 varmegrader her fles det ut som det 40 ++. Venezia er alltid veldig klamt og fuktig. Og selv om vi har reist rundt i Middelhavet i 14 dager n + 1 dgn i Roma fr cruiset er dette stedet som fles som den varmeste plassen vi har vrt p denne ferien. Man fr med engang man er her en flelse av befinne seg i en tropisk destinasjon som Asia. Klrna man har p seg klistrer seg til kroppen etter noen minutt og man blir gjennomvt av svette med engang. Men gud s vakkert det er her! Og det gjr at man klarer p et vis holde ut i varmen og det fuktige vret som er her p dagen.

Vi var litt usikre p hvordan vi skulle komme oss ut til ya Murano fra cruiseterminalen. Det siste man har lyst til nr man str med masse kofferter og hndbagasje er begynne g opp trapper med alt sammen og krysse massevis av broer. Heldigvis var det en ferjeterminal rett utenfor cruisehavna. Her fant vi enkelt ut at vi kunne ta en vannbuss (Public Waterbus) - som er en buss som gr p vann! Bde linje 1 - Red og linje 2 - Blue gr ut til yene utenfor selve Venezia. (Guidecca, Lido, Murano, og flyplassen) Det var lengre ut til Murano enn jeg trodde p forhnd, men var veldig fin utsikt hele veien. Sjen var ogs helt grei, kun noen f store blger her og der. Men det gikk veldig fint! Skal man helt ut til Murano eller til flyplassen koster det 10 Euro en vei. Skal man bli her lenger lnner det seg derfor kjpe 24 timers billett eller andre periodebilletter som gjr at man kan reise ubegrenset p alle linjene i Venezia.

Vi bor p et veldig fint hotell her p Murano som jeg gleder meg til vise bilder av! Har brukt dagen bare p tusle rundt her p ya og slappe av. Det trengte vi etter ha vrt s tidlig oppe som vi var i dag. I morgen skal vi ogs prve st opp tidlig for f mest mulig ut av dagen. Vi ser fram til hotellfrokosten som er inkludert her i morgen tidlig. Tidlig p formiddagen er planen ta bten til naboya Burano. Denne fargerike ya har jeg alltid hatt lyst til se og oppleve og n fr jeg endelig muligheten! Vi skal ogs en liten tur inn til selve Venezia for gjre noen rend etterp om vi orker i varmen. Gleder meg til tilbringe resten av helgen her!

#venezia #murano #italia #sommer #reise #ferie #foto

Tilbake til Venezia

Vi hadde en fin dag i Zadar i Kroatia i gr. Dette var et stopp vi viste lite og ingenting om p forhnd. Nr vi kom dit skte vi heller ikke etter noe informasjon om stedet. Vi bestemte oss bare for g rundt der vi ble kjrt til med en buss fra cruisehavna. Det viste seg at det var en koselig og fin liten gamleby. Dette er ikke et sted vi ville vrt en hel uke, det hadde blitt kjedelig, men et hyggelig stopp for en dag. Fredag kveld forlot vi Zadar og startet p siste etappe av cruiset. 153 nautiske mil unna Zadar l aller siste stopp for oss p dette cruiset.

Lrdag morgen vknet jeg allerede i 05 tiden for f med meg den vakre innseilingen til Venezia i Italia. Skjnner ikke hvordan 14 dager p cruise kunne g s fort?? Det fles ut som vi nettopp gikk p! De siste dagene har gtt ekstra fort synes jeg. Det var med tungt hjerte vi forlot cruiseskipet tidlig i formiddag etter frokost for denne gang. Alltid like trist nr et cruise er over .. Men vi vet at vi snart kommer tilbake. Heldigvis er denne ferien ikke over riktig enn. N venter 2 dager i Venezia p yene Murano og Burano. Vi har ikke vrt noen av disse stedene fr, s gleder oss masse til se noe nytt av Venezia som vi har beskt flere ganger tidligere.

#venezia #italia #cruise #sommer #ferie #reise #tur

Hotell i Venezia

Cruiset vi var p i fjor gikk fra Venezia til Barcelona. Cruiset vi skal p i sommer gr fra Roma til Venezia. Det betyr at vi mtte finne overnatting p ny i Venezia. Vi hadde ikke trengt stoppe her p vei hjem, men nr vi frst er der har vi jo veldig lyst til det. Tror det hadde blitt vanskelig komme til en s fin plass som Venezia og bare dra vekk derfra med engang. I fjor bodde vi p flotte Hotel Hilton Molino Stucky Venice.

Hilton hotellet ligger p den lille ya La Guidecca og det var vi kjempefornyd med! Hotellet hadde blant annet gratis transport over til selve Venezia og tilbake igjen i egen bt. Det var ogs deilig bo p en roligere plass for selve Venezia kan fort bli veldig intenst og masete om sommeren nr det er mange turister der. Guidecca hadde ogs et lavere prisniv enn midt i selve Venezia, s koste oss veldig p spiseplasser der hvor ogs mange lokale spiser. Prvde booke dette hotellet ogs denne gang, men var bare kjempedyre rom igjen. I fjor betale vi ikke s mye for de 2 rommene vi hadde ved siden av hverandre da, men i r var disse rommene dessverre helt utsolgt. Skjnner godt hvorfor alle vil bo der. En kjempefin liten y!

Dermed mtte jeg begynne lete etter hotell i Venezia igjen! Vi har ogs bodd tidligere HER! p Hotel Antiche Figure men hadde lyst til prve noe nytt n. Heldigvis fr man ikke opp nesten 11 000 overnattingsmuligheter nr man sker p Venezia som man gjr med Roma. I Venezia fikk jeg opp 'bare' 2 677 forskjellige steder som tilbyr overnatting. Siden vi har vrt i Venezia fr hadde vi ikke et kjempestort behov for bo midt i den sentrale delen av Venezia. For vi har sett det meste som er der tidligere, og har mer lyst til se noen av de andre yene og steder rundt Venezia som vi ikke har ftt sett tidligere.

Valget i r falt p hotellet LaGare Hotel Venice - MGallery by Sofitel som ligger rett ved vannet p ya Murano. Hotellet er en tidligere fabrikk som laget hndlaget glassverk og er n omgjort til et moderne hotell i rolige omgivelser. Hilton hotellet vi bodde p i fjor var en omgjort kornfabrikk gjort om til hotell. Begge hotellene har bevart fabrikk fasaden, inne er det hyt under taket og ligner p mange mter p hverandre. Hotellet p Murano tilby gratis transport til og fra flyplassen (om man er tidlig ute reserverer plass) og tilbyr ogs shuttelbt til og fra selve Venezia. Det samme gjorde ogs Hilton p Guidecca

Hotellet har bde store og sm rom i alle prisklasser. Det blligste jeg fikk opp var 1400 kr pr natt. Vi har bestilt et rom som gr over 2 etasjer med frokost inkludert. Verdt sjekke ut dette hotellet p Murano, eller noen av mine andre anbefalinger som ligger litt mer sentralt, om du planlegger en tur til vakre Venezia i nrmeste framtid.

// Bilder lnt fra Booking.com sin side.

#venezia #hotel #italia #hotell #murano #sommer #ferie #guidecca #juli

Booking.com

P gjensyn Venezia!

Kapteinen p bten vr er fdt og oppvokst i Venezia, Italia. Han var naturlig nok veldig stolt over seile ut fra utrolig vakre Venezia p torsdag. Og kunne ikke f sagt mange nok ganger at vi IKKE mtte g glipp av utseilingen torsdag ettermiddag. S tror nesten samtlige 2000 passasjerer sto klistrert sammen p dekk 11 og fikk med seg den FANTASTISKE utseilingen! Noe det s ut som alle ogs var veldig glade for at de fikk med seg.

Og nr jeg sto der og kikket ned p flotte byen i sola som vi seilte forbi i sakte fart, tenkte jeg at jeg hper vi engang kommer tilbake igjen! For selv om vi n har vrt der 2 ganger, er dette et sted jeg s gjerne reiser tilbake til.

Av mange italienske byer vi har beskt de siste rene, er Venezia uten tvil den flotteste av de alle! Det m vre den helt spesielle beliggenheten, havet rundt, s gjr denne plassen s vanvittig fin. nsker meg virkelig tilbake hit igjen!

#venezia #cruise #mamma #blogg #juli #sommer #foto

Livet p Guidecca

Nr vi bestemte oss for stoppe i Venezia igjen fr et cruise tenkte vi at det sikkert holdt med 2 dager. Men n som disse to dagene straks er over, fles det s utrolig srgmodig forlate denne magisk vakre plassen allerede. Vi vil ikke at det skal ta slutt. Og dette er et av de yeblikkene i livet hvor man kunne nske at man kunne stanse tiden. Sette alt p vent, og bare nyte alt det vakre som er rundt deg bare litt lenger.

Selv om vi har ftt mye ut av tiden vi har vrt her, skulle vi gjerne hatt mer tid. Mer tid til dra p oppdagelsesferd rundt om i gatene i Venezia. Og mer tid til beske alle de andre yene som er rundt her. Men kanskje vi kommer tilbake enda engang senere? Uansett s vil vi alltid ta med oss de fine yeblikkene vi hadde her i Venezia og p den svnige vesle ya Guidecca denne gang med oss videre. Den lille bilfrie ya hvor ingen stresser, alle tar livet veldig med ro og der det fles ut som om tiden str helt stille og alltid har gjort det.

Under er noen bilder fra den fine kvelden vi hadde i gr. N skal vi straks ta bt til cruiseterminalen og sjekke inn p vrt nye flytende hjem for den neste tiden. Gjett om vi er spente p det som venter oss fremover n! Kan noe sl dette?

#ferie #blogg #mamma #juli #foto #venezia

Svmmebasseng p taket

Venezia blir vanvittig varmt og klamt om sommeren! Det er snn at klrna klistrer seg fast p kroppen nr man tar seg en tur ut. Og fuktigheten gjr at man fort fler at man befinner seg i en tropisk destinasjon. Da er det ingenting som er bedre ha enn nettopp et svmmebasseng kjle seg ned i.

Hilton hotellet i Venezia har et deilig svmmebasseng p takterrassen sin. Og det er de ikke s mange andre hotell i Venezia som kan tilby eller skryte av. Her finner du ogs store solsenger msn kan slappe av i og en fantastisk utsikt! Nok en grunn til at det blir veldig vanskelig forlate dette flotte stedet i morgen ...

#ferie #sommer #juli #foto #barn #mamma #blogg #venezia #reise #hilton #mammablogg

Hilton i Venezia

Gjett om vi er glad for at vi booket Hilton hotellet i Venezia! Vi var usikre p om det var rett valg siden dette ikke ligger midt i sentrum av Venezia, men p den lille ya Guidecca. Men etter ha vrt her i snart 2 dager vet vi at vi aldri ville ha bodd noe annet sted. Det var uten tvil rett valg for oss.

Hotellet ligger ca 10 minutt med bt fra Markusplassen. Det var ikke vanskelig komme seg hit fra flyplassen heller. Man kan ta en privat watertaxi om man ikke er p budsjett direkte til hotellet fra flyplassen. Og for de som heller nsker spare noen kroner kan man ta buss fra flyplassen og inn til busstasjonen, og derfra en public waterbus 2 stopp videre. Det siste kostet 14 Euro pr person tilsammen. Fra btstoppet var det bare noen f minutt g til hotellet.

Dette hotellet er en gammel kornfabrikk som er gjort om til hotell. Her er det mye historie i veggene som er dokumentert med gamle bilder p veggene av hvordan det s ut dengang. Mye av det gamle er bevart med innslag av det nye og morderne. Og hele huset er egentlig et eneste stort og spennede museum!

Hilton hotellet er stort og fordelt p flere bygg, og vi har flere ganger brukt lang tid p lete etter rett heis til vre rom. Srlig frste dagen nr vi var stuptrtte ... da skjnte vi ongenting. Men nr vi frst hadde skjnt det, gikk det greit.

Vi bestilte 2 rom ved siden av hverandre med connecting doors. Det er veldig hyt under taket p rommene. Og med gjennomgende rom, fles det ut som vi har en stor leilighet med to soverom og to flotte bad. Her er det store lysekroner i taket, deilige og myke senger, gratis WIFI, stor frokost inkludert og egen hotellbt som kjrer hver halvtime over til Markusplassen her i Venezia.

Den lille ya Guidecca er stille og rolig, sammenlignet med Venezia sentrum som fort kan virke masete og overfylt. Likevel er denne ya ikke kjedelig. Her finnes det nemlig mange spiseplasser, flere sm butikker og tur muligheter langs vannet med verdens flotteste utsikt!

Og det beste av alt, hotellet har ogs en stor takterrasse med bde barer, solsenger og svmmebasseng! Bilder av dette kommer i morgen. Vr lille datter spurte i kveld om vi kunne bli her for alltid, og det er nok et tegn p at et opphold p dette hotellet gjorde stort inntrykk bde p liten og stor.

#ferie #blogg #mamma #venezia #sommer #foto

Tilbake til Venezia

Reisen i dag startet veldig veldig tidlig! Klokken 02 i natt begynte vi gjre oss klare til rekke flybussen som skulle g litt over klokken 03. Vi valgte aldri legge oss, fordi vi var redd for at vi ikke skulle klare st opp. Og brukte timene til pakke og gjre oss klare i stedet for. Den lille i huset fikk derimot noen timer svn, ellers kunne det blitt vanskelig ha med henne gjre underveis p reisen.

Ble overrasket over hvor enkelt det var vekke henne i natt. S fort vi sa at N skal vi reise p ferie, spratt hun opp. Og vi var ute av dra lenge fr vi hadde planlagt klokken 03. Det var ikke et menneske eller en eneste bil ute nr vi tuslet avgrde med kofferter i mrket i natt. Den lille lp hele veien til flybussen med pingvin kofferten sin, og det var morsomt se henne s ivrig etter komme seg avgrde.

Vi var p flyplassen like fr klokken 04. Og hadde god tid til tusle rundt p den nye flotte flyplassen fr flyet skulle g 06. Flyet til Kbenhavn og Danmark, som var stappfult, tok bare knapt 1 time, og vi landet like etter klokken 07 allerede.

Vi hadde 2 timer p flyplassen i Kbenhavn fr neste avgang. Da var vi s trtte at vi hadde mer enn nok med prve holde ynene oppe, og angret p at vi ikke hadde sovet noen timer p forhnd. Litt over klokken 09 i dag morges tok neste flyavgang med SAS av og satte kursen mot Venezia og Italia.

Flyturen tok bare 1 time og 50 minutt. Men var ikke den beste vi har hatt. I dag var det mye turbulens store deler av turen. Har skjnt at det ofte er snn nr man flyr over sterike og Alpene. Og pga stor trafikk i lufta over Venezia tok det nrmere 25 minutt fr vi fikk lov til lande. I mellomtiden mtte vi sirkle over flyplassomrdet i det som fltes ut som uendelige lange minutter som aldri tok slutt.

Klokken 11 allerede fly vi over Venezia. Mens vi sirklet over her i en halvtime hadde vi utrolig flott utsikt! Knallbl himmel og turnist hav s langt ye kunne se.

Omsider landet vi p flyplasen i Venezia til nesten 30 varmegrader og full sommer! Der gikk raskt komme seg inn til Hilton hotellet vi bor p. Og i morgen skal jeg fortelle mer om dette flotte hotellet, valre Guidecca og Venezia.

#ferie #reise #mamma #blogg #venezia #sommer #foto #juli

Hilton Molino Stucky Venice Hotel

Vi har vrt i Venezia en gang tidligere. Da bodde vi p et koselig lite hotell rett ved den bermte Canal Grande. Her likte vi oss veldig godt, og har alltid tenkt at vi skulle bo der igjen om vi noen gang kom tilbake. Men nr det ble bestemt at vi skulle hit igjen, var det hotellet dessverre helt utsolgt!

Det er ikke lett finne hotell i Venezia. Det er mye velge mellom, men rommene er som oftest knttsm eller prisene veldig hye. Er man en familie eller flere enn 2 personer som skal bo dit, kan det fort bli veldig vanskelig. Srlig om man vil bo bra, sentralt og uten ruinere seg helt. Eller man har tenkt dra dit midt p sommeren og midt i den store cruise sesongen, slik vi skal.

Jeg sendte mange mail til flere ulike hoteller. Men de var alle sammen utsolgt de dagene vi trengte overnatting. Men etter mye om og men, fant jeg et Hilton hotell p en egen liten y, som heter Giudecca. Dette ligger 10 minutt unna Markus plassen og selve Venezia sentrum med bt. Hotellet er faktisk en tidligere kornmlle omgjort til et unikt hotell.

Vi er spent p om vi klarer finne fram hit neste uke. Venezia er jo ikke akkurat den enkleste plassen finne frem i .. Er ogs veldig spent p hvordan det blir bo p et stort hotell her i forhold til det bittelille og veldig personlige vi bodde p sist. Men det som virker positivt er at her har de en egen park, flere spiseplasser, takterrasse, gratis shuttelbt og svmmbasseng og det hadde vi ikke sist vi var der i varmen.

Noen som har bodd p dette Hilton hotellet?

// Bildene er lnt fra Booking.com sin side

#ferie #sommer #venezia #hilton #italia #cruise

Hotelltips Venezia!

Har du planer om ta turen til Venezia i ret som kommer? Det burde du! Venezia er en av de plassene som man burde f med seg i lpet av livet.Dette er en helt spesiellplass som virkelig er verdt beske! Men det kan vre vanskelig finne hotell her, nettopp fordi det er s mange som nsker beske denne magiske plassen. Venezia er nemlig et veldig populrt sted reise med cruise fra. Ogi cruisesesongen kan det vre nrmest umulig klare oppdrive et hotell sentralt og midt i smryet. Med sine 385 hotell er det heller ikke lett vite hva man skal velge. Men om du er p jakt etter et sted bo som ikke er for dyrt, og som samtidig ligger sentralt, burde du se nrmere p det lille hotelletHotel Antiche Figure. De har flere ulike rom, ogs storefamilierom.

Dette er en perle av et hotell! Og m vre det mest sjarmerende hotelletvi noen gang har bodd p! Hotellet ligger p andre siden av buss og togstasjonen. Det er derfor veldiglett komme seg hit.Bde med kollektivtransport, taxibt eller en gondol. Fra flyplassen tok det cirka bare 15 minutt.Og det beste av alt, hotellet har utsikt mot den bermte og vakre Grand Canal. Hotellet er blitt svrt populrt blant reisende. Det scorer hyt for perfekt beliggenhet, sjarm, god og personlig service og vennlige priser. Du kan lese hva andre reisende mener HER!Hotellet ligger ogs nr cruisehavnen. Derfor er dette et perfekt sted bo noen dager fr eller etter et cruise fra Venezia. Her sover du godt i en av hotellets himmelsenger! = )

Fra hotellet er det gavstand til absolutt ALT som er verdt f med seg i flotte Venezia! En stor og deilig frokoster inkludert. Og spiseplasser ligger p rekke og rad p utsiden av hotellet nr du fr lyst p middag eller kvelds.Om vi kommer tilbake til Venezia, er dette stedet vil ville ha bodd p igjen! Og flere bilder finner du p hotellets hjemmesideHER! Hotel Antiche Figure anbefales p det varmeste! Velger du bo her, befinner du deg midt i det flotteste omrde av Venezia. De ansatte gjr alt for at nettopp DU skal f et uforglemmelig opphold. Hotellsjefen drikker gjerne et glass vin sammen med deg! De guider deg rundt dit du har lyst se. Og det er ingenting de ikke kan ordne. Frokosten smakte himmelsk! Omgivelsene er vakre! Og hotellet gir deg hele tiden det lille ekstra, som man ikke forventet. Derforer dette garantert et hotelldu aldri kommer til glemme! Vel verdt turen.