Bilder fra photoshooten på Formentera

I natt våknet jeg av lyden fra telefonen. I halvsvime så jeg at jeg hadde fått en mail på spansk. Jeg skjønte lite av den. I dag morges  forsto jeg at det var bildene som ble tatt på Formentera. Der møtte vi en fotograf som tok bilder av storesøster & lillesøster i havet. Se tidligere innlegg!  Lykken var stor når jeg så vi hadde fått over 100 bilder fra fotograferingen.. Både i farge og sort og hvitt. Flotte bilder er virkelig med på å forlenge ferieminnene. Samtidig som man kjenner at man lengter så veldig tilbake …

http://www.ving.no/spania/formentera

Bilder tatt av Simona / Flashpoint Formentera

2 kommentarer
    1. Hei Regineaf:! Så kjekt at du liker bildene. Vanskelig å velge ut noen få når man har så mange. Ingenting er mer verdifult enn bilder. De sier mer enn 1000 ord … De beste minnene man har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg