Bilder fra ØYA festivalen – Dag 1

I dag var det TUNGT å stå opp … Vekkerklokka mi ringer 05.30! Og da MÅ jeg opp, for jeg begynner tidlig på jobb. Nå lader jeg batteriene etter vel overstått arbeidsdag.. og er straks klar for dag 2 på Øya. Det var veldig hyggelig å være der i går. Ikke så dumt å legge festivalen til Tøyen. Her har man større plass enn Middelalderparken og alt er mye grønnere. Det føltes ikke ut som det var så mange tusen der heller, som det faktisk var. Man ser bedre de forskjellige konsertene, for man sitter i oppoverbakker på gresset. De som har vært der, vet at øverst i parken, er gresset som lange benker. Perfekt som sitteplasser foran en konsert scene. Så selv om man har tusenvis foran seg, har man likevel panorama utsikt. Hvorfor har ingen tenkt på det før?

Nytt for årets festival, var at det var pyntet med blomster og søte små hvite stakitt gjerder. ELSKER blomster! Så syns det var så hyggelig å være i  parken …

Klarte selvsagt å ødelegge kameraet mitt i går, og det er typisk at så fort noe sånt slutter å virke .. så dukker der opp alt mulig du bare skulle hatt bilde av. Det var forresten DEN solnedgangen over Tøyen i går !! Håper det blir like flott solnedgang i kveld. Nå er jeg klar for mer festival, musikk, venner og nytt kamera i veska. Fin kveld til alle der ute

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg