Magisk dag på ØYA festivalen

Tror det var mange som var veldig sliten på dag 3 av ØYA festivalen. Det har vært en laaang arbeidsuke for de aller fleste. Og når man allerede har vært 2 dager på festival, har man mest lyst å sove på sofaen. Men bestemte meg likevel for å dra .. Og så fort jeg var kommet inn portene var alle tankene om hvor trøtt man faktisk var, glemt. Himmelen var igjen blitt blå. Og alle var sååå blide, fordi det endelig var blitt helg.

Her kommer noen glimt fra en magisk fredag i Tøyenparken:

Høydepunktene for meg var å se Neneh Cherry & Rocket Number Nine. Noen som husker henne? Hun var stor engang på 90 tallet ..Nostalgi .. :D.. Nå så det ut som hun kunne vært moren min. Men håper jeg er like sprek når jeg blir på samme alder som henne. Ellers var Highasakite utrolig BRA ! Spiller vakker, mørk og melankolsk pop. Og omtrent alle som hørte på fikk gåsehud. Hadde også gledet meg veldig til Røyksopp og Robyn. Syns Robyn var den som leverte best av de to ..Slett ikke så verst å danse ute på gresset til solnedgang! Hadde en SUPER kveld i parken. Nå er jeg straks klar for siste dag av festivalen. Føler meg til og med opplagt! Deilig med HELG, det er helt sikkert. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg