Reisegavekort!

– LYKKE!!!!! –

I slutten av arbeidsdagen i dag, fikk jeg beskjed om at jeg var den heldige vinneren av en konkurranse som Ving arrangerte. Premien var et reisegavekort! Og jeg ble så utrolig GLAD!!! Den beste gaven man kan gi meg!! Og den beste beskjeden jeg kunne ha fått, etter det som føles ut som verdens lengste arbeidsuke..

Vi har lenge snakket om at vi har lyst å reise til fjerne himmelstrøk når minusgradene kommer. Jeg syns vinteren her hjemme er altfor lang og kald. Derfor har vi ofte reist til eksotiske ferie destinasjoner på den tiden av året, for å prøve å korte litt ned på vinteren. Med dagens premie, blir drømmen om å få se masse palmer i vinter en realitet  😀  Skal bruke denne helgen på å se nærmere på steder vi har lyst å reise

HURRA! HURRA! HURRA!

Bilde har jeg tatt på Veligandu, Maldivene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg