-FLAX-

Har du sett det nye skrapeloddet fra Norsk Tipping? Det heter Flax for Livet!
Her vil den heldige vinneren få utbetalt 20 000 kr skattefritt, hver måned i 20 år!!!! Tenk alt man kunne ha gjort da! Man kunne feks ha reist på en storbyferie hver eneste måned! Hadde ikke gjort noe å vunnet dette, for å si det sånn : D

-Vinnersannsynligheten for denne fine premien er 1 : 1 000 000 .. 

Har aldri hørt om noen som har vunnet. Men om man ikke prøver, vinner man jo heller ikke. Så har bestemt meg for å kjøpe et lodd hver søndag. Det blir et nytt søndags ritual. Jeg MÅ ut en tur i løpet av søndagen, for å kjøpe meg dette skrapeloddet. Eller kanskje jeg skal gi alle en bunke med disse som årets julepresang?

Jeg vant dessverre ikke denne søndagen. Men satser på at det kanskje det blir min tur neste helg?  Det er viktig å ha håp og STORE drømmer i hverdagen.

Livet blir ikke morsommere enn hva man gjør det til selv.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg