Julegateåpning i Oslo!

På fredag la jeg tilfeldigvis merke til at det sto i Aftenposten sitt A magasin at på lørdag skulle de ha julegateåpning i Oslo sentrum. Det sto at de skulle dele ut 500 godteposer til barna, det skulle være lysevent, julekor, operasang, lystog, hester, nissene fra Plutti Plutti Pott, utdeling av pepperkaker, åpning av skøyttebanen i Spikrsuppa med ordfører Fabian Stang ,skøyteshow, utdeling av ‘spikersuppe’ fra Grand Hotel, julestemning, julejazz, gløgg, brente mandler og tenning av julebelysning. Tenkte at dette var perfekt for meg å gå på for å komme i litt julestemning .. Og at den minste ville syns det var stas å få en godtepose. Så for meg en liten hvit papirpose med en mandarin og en liten sjokolade. Men det viste seg å være en Goodiebag eller stor gavepose med alt mulig.  Og det beste av alt: alle barna fikk gavekort fra Oslo City!! Syns det var utrolig flott gjort å gi alle barna som kom muligheten til å få kjøpe seg noe fint 😀 Lillemor ble fra seg av glede når hun fikk avslutte det hele med å velge seg noe på BR leker. Stor stas å kunne betale med sitt eget gavekort! Vi fikk altså både julestemning, gaver og muligheten til å hilse på nissen! Det var stor stas både for store og små. Mange mennesker og god stemning. Masse å se på for den lille gjennom sentrum i dag. Og det var absolutt verdt å få med seg! Dette er noe jeg skal sørge for å få med meg også neste år. Koselig med alle lysene som blinker overalt. Det gjør den mørke årstiden så utrolig mye hyggeligere. Kjenner at jeg begynner å glede meg til jul etter dagen i dag ….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg