Adams Matkasse

Nå har vi hatt Adams Matkasse i 2 uker allerede. Og for noen uker det har vært! Jeg var kanskje den som var mest skeptisk til dette av alle. Men er utrolig positivt overrasket. Det er ubeskrivelig deilig å få alt man trenger til middag hele uken levert rett hjem på døra. Jeg slipper nå å stå på butikken å gruble meg i hel over hva jeg skal finne på til middag. Mye tid spart, som jeg kan bruke til andre ting .. Det er alltid noe nytt og med ny vri. Vi har aldri lenger det samme flere ganger i uken. Alt smaker kjempegodt!! Jeg har til og med begynt å spise fisk, selv om jeg ikke liker det. For til og med fisken smaker godt! Alt er sunt. Man lager alt fra bunn av .. Menyene er enkle å følge. Det beste av alt er at det går fort å lage de forskjellige rettene. Og ingenting er vel bedre når man har skrubbsultne barn med lavt blodsukker  som ikke har tålmodighet til å vente på at maten er servert. Jeg liker tanken på at  alle rettene er nøye utarbeidet av ernæringsfysiologer og kokker. Har aldri spist så sunt som nå. Kundeservicen har vært suveren. Imponert over at de ringte meg på jobb for å høre hva nettopp jeg syns om Adams Matkasse. Det blir alltid mye mat av hver rett. Vi har alltid rester igjen. Og det er perfekt å varme opp igjen om man blir litt sulten etter skole og jobb.  .. Liker at man kan se menyene for alle kassene på nett , og at man har mulighet til å velge hvilken kasse man vil ha hver uke. Vi kaster mindre mat enn før. All maten vi får brukes  og fordeles i alle rettene. Og det gjør at det  også føles ut som om vi sløser bort mindre penger på mat nå enn tidligere. Det eneste vi har kuttet ut, er fruktkassen. Vi klarte nemlig aldri å spise opp alt, selv om vi gjorde en innsats og virkelig prøvde. Det kom nemlig så mye. Dette anbefales til alle! Snakk om å ha fått en enklere hverdag. Kunne bare ønske jeg hadde gjort dette før .. Fyren som leverer maten hjem til oss er til og med kjekk å se på! ;P  – Det er med andre ord, mange høydepunkt i hverdagen for tiden .. <3

2 kommentarer
    1. Hei Emilie Lybekk! Så flott at matbutikken leverer. Vi bor midt i Oslo og har mange matbutikker på hvert hjørne. Men syns det ikke alltid var så enkelt å finne på noe nytt å spise. Derfor syns vi at dette er perfekt. Vi får både mat og meny på engang. Jeg slipper å gruble på hva jeg skal lage. Og slipper å bruke masse tid i butikken hver eneste ettermiddag. Vel verdt å betale noen kroner ekstra for levering! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg