Sprell på Løkka

Butikken Sprell som ligger på Grunerløkka er en butikk jeg er veldig glad i. Jeg ramlet innom tilfeldig i god tid før jul. Skulle som vanlig ikke ha noe, Men vet av dårlig erfaring, at alt jeg ikke kjøper, er utsolgt neste gang jeg er innom. Her i hovedstaden blir alt ekstra fort utsolgt i tillegg. Så da jeg fant flere skatter i hyllene som det bare var en igjen, av tenkte jeg at jeg bare måtte kjøpe det jeg fant. Og det var bra jeg gjorde!! For da jeg var innom igjen nå på lørdag, var det jeg har kjøpt i julegaver utsolgt og borte vekk for lengst. Så for engangs skyld, har jeg gjort noe bra og fornuftig : D Butikken har masse fint. Og jeg tror de gjør det veldig bra for tiden? For jeg ser de nå har fått flere butikker både her i Oslo og også i andre byer. God personlig service og et utvalg man ikke finner alle steder er nøkkelen til suksess! Alltid hyggelig å komme innom her. Jeg liker leker som ikke bare består av plastikk. Men som har et snev av gammeldags nostalgi over seg.  Jeg ELSKER jo som kjent retro stilen! Veldig mange fine bamser  og dukke ting her. Og ellers mye fint ellers til barnerom, tapeter, bilder, bøker og stash til bursdagsselskaper! De har også hatt en av de mest populære julekalenderne på nett denne julen. Man kan vinne flotte ting fra butikken hver dag. Og responsen har ikke latt vente på seg! Tusenvis av håpefulle foreldre har mildt sagt  gått berserk om premiene, og det med god grunn. Tipper det er mange som venter spent på salget her etter jul …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg