St. Tropez

Jeg elsker Frankrike! Den franske riviera, alle de små og vakre landsbyene og alt som er fransk! .. Og er veldig glad i St. Tropez! Saint-Tropez er en gammel søvnig og fredfull liten fiskelandsby, som over natten på 50 tallet, ble en berømt jet set favoritt pga skuespilleren Birgitte Bardot sin filminnspilling her. Filmen: And God Created Woman gjorde at den lille landsbyen aldri igjen ble som før. Den lille landsbyen er nå et sted som trekker til seg luksusbåter, internasjonale kjendiser, filmstjerner, popartister og miliardærer, i tilegg til alle de vanlige turistene. Ved havna ligger en promenade med spiseplasser og små butikker på rekke og rad, der turister og kjendiser kommer for å se og bli sett. Nattelivet er svært livlig, og man kan ofte se helikopter som frakter elegante gjester til private gjester i en av de luksuriøse villaene i bukta. Rihanna, Beyonce og Jay – Z er blant noen av de kjente som har besøkt St. Tropez ofte …

 

12 kommentarer
    1. Hei Kristi Pedersen! Jeg likte meg veldig godt i St. Tropez!! Den lille landsbyen oser av sjarm. Og jeg har veldig lyst å reise tilbake hit : D Mens andre jeg kjenner syns stedet er oppskrytt og ikke så spesielt som man vil ha det, Smak og behag. Men har en stor forkjærlighet for alle franske småbyer.

    2. Jeg syns det er så kjekt når jeg klarer å inspirere noen til å få lyst å reise eveliasverden! Livet er for kort til å bare sitte hjemme. Det finnes jo så mange flotte steder man burde besøke der ute i det store utland = ) Ha en FIN dag videre!

    3. Tusen takk Marthe Dybdahl! Så fint sagt av deg!! Oppskriften til å få en god blogg vet jeg ikke. Tror det viktigste er å bare være deg selv og følge magefølelsen = ) Ha en super dag tilbake! : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg