Idyll til leie

Jeg forelsket meg helt i den lille kystbyen Port Grimaud på Den Franske Riviera! Her finner du idyll som man skal lete lenge etter .. Og jeg ble veldig ivrig når jeg hørte at de fine husene som ligger her, også er mulig å leie! Jeg har funnet en side hvor man kan leie eiendom HER! Fant også ut at www.booking.com har bra utvalg i overnatting her, i alle prisklasser. Fra så lavt som under 600 kr pr natt! Noe som er verdt å se nærmere på i dagens regnvær her hjemme : D Det ligger også mange anmeldelser av Port Grimaud på Trip Advisor! Veldig nyttig side, som er fin å ha når man skal sammenligne de ulike hotellene. Alltid fint å høre andres meninger før man booker det ene eller det andre = )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg