Solen skinner alltid på Rhodos

På Rhodos er det 300 solskinnsdager i året. Legger du ferien hit, er du dermed så godt som garantert fint vær! Sannsynligheten er i alle fall stor for at du vil få sol mens du er der. Solen skinte og varmet som bare det når vi nylig var her. Gradestokken viste hele 38 varmegrader! Fikk et veldig bra inntrykk av Rhodos, og kunne fint ha reist tilbake hit! Fant en fin liten Rhodos reiseguide på nett i går. Anbefaler alle som lurer på om de skal ta seg en tur hit, å ta en kikk på den. Reiseguiden er skrevet av Vagabond og du finner den HER! Om jeg noen gang kommer tilbake til Rhodos, har jeg lyst å se den gamle landsbyen Lindos. Tror det er delte meninger om dette stedet, men det ser i det minste svært idyllisk ut. Se bare på disse bildene HER! Noen som har vært på Lindos?

16 kommentarer
    1. Jeg var på Rhodos for noen uker siden – og det var fantastisk!! Vi var så ‘heldige’ at vi fikk oppleve en dag med ikke fullt så godt være (torden og overskyet). Lindos anbefales absolutt! 🙂 Jeg skrev en del innlegg om både Lindos og veldig mange andre steder som er verdt å oppleve når man flrst er på Rhodos 🙂 Jeg vil virkelig tilbake! Nå når jeg var på Kreta konkluderte jeg med at jeg foretrekker Rhodos over Kreta (på tross av hvor mange flere ganger jeg har vært på Kreta)
      Veldeig fine bilder forresten!
      Ha en fin dag videre! <3

    2. Jeg fikk veldig bra inntrykk av Rhodos synne eriksen. Og ikke merket vi noe til denne Hellas krisen heller = ) Jeg så langs havna i Rhodos by at man kunne ta flere båter til Lindos. Har veldig lyst å dra dit! Hadde dessverre ikke tid denne gang. Vi var der med cruise, og hadde bare denne ene dager der. Tok dere buss eller båt til Lindos?

    3. Jeg tenker nok jeg kommer til å ta en liten tur til Nord Kypros i løpet av September/oktober 😀
      Var der tidligere i år, og på Danmarkturen tidligere denne mnd fikk vi oppleve skikkelig tropevarme.
      Det var helt fantastisk, i Danmark, av alle steder. 😀

    4. Dit burde du så absolutt reise en gang. Det er ikke sånn typiske turiststeder, men havna der vi var i Nordkypros var skikkelig idyllisk, og hadde et veldig vakkert gammelt preg.
      Temperaturen nå er jo over 50 grader, så er nok best å reise ned før eller etter “sommersesongen”.
      Jeg har faktisk aldri vært i København. Haha!
      Men dit skal jeg vel også snart.
      Ha en god dag! :))

    5. Jeg skal sette Kypros på ønskelista Alice Hamran! Den er allerede laaang! Er jo så mange flotte steder å besøke overalt. København er en veldig fin by! Så om du liker Danmark, så vil du garantert kose deg der. Masse fine butikker og mange fristelser overalt.

    6. Reiser til Rhodos i høstferien, håper og tror på sol og varme 🙂
      Er 15 år siden sist jeg var der, så gleder meg til reise ned igjen.

    7. Så deilig! Heldige du kristin h! Det er så kjekt å ha ferieplaner å se fram til. Det var sååå fint der! God stemning. Veldig fint havneområdet de har laget til der nede. Man kan gå langs en lang havnepromenade fra gamlebyen til den nye delen av byen. Skulle gjerne ha reist igjen selv med engang! Men nå er dessverre lommeboka tom etter cruiset vi nettopp var på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg