Kreative mennesker

Det morsomste med å leve er alle de kreative menneskene man møter langs veien i løpet av livet. Og det er nettopp disse kreative sjelene som gjør livet fargerikt og litt mer spennende! Det er de kreative personene som gir det deg det lille ekstra, og de som overrasker deg når du minst venter det, som man husker best og for alltid. Vår brasilianske fotograf venn som er bosatt i Canada er en av de. Denne vakre skjønnheten kan finne på å sette seg alene på et fly helt fra Canada for å ta bilder av oss en helt vanlig ettermiddag i Botansik hage i Oslo! Hun kan finne på å reise helt fra andre siden av jordkloden, for å bestige en norsk fjelltopp helt alene, fordi hun så et bilde av et nosk fjell som hun likte på Google. Hun er vakker og hun er tøff! Og det er umulig å ikke like denne skjønne dama.

Midt på natten tidligere denne uken, våknet jeg av at jeg fikk en email nettopp fra henne. Tidsforskjell! = ) Da ville hun bare fortelle meg, når jeg minst ventet det, at hun hadde laget en liten video på You Tube med noen av bildene hun hadde tatt av mine mine barn, som jeg er så stolt over. Og i går fikk jeg beskjed om at hun nå sitter å lager verdens flotteste fotobøker til oss, som om hun aldri har gjort noe annet i hele sitt liv enn å gjøre nettopp ting som dette.

Hun er en av disse spesielle og kreative menneskene som gjør det lille ekstra! Et menneske jeg har møtt langs livets vei, som har fotografert de vakreste bilder til oss. Hun har med sine unike og kreative evner skapt minner vi kan ta med oss videre. Fanget små øyeblikk av livet vårt, for at vi alltid skal kunne huske de. Hun tar bilder som bare blir vakrere og vakrere jo mer man ser på de. Camila Mendes er en av de som utgjør en forskjell! En av de unike menneskene man alltid vil huske. Hun klarer å fange opp de små hverdagsglimtene i andres liv, og omgjør de til den flotteste kunstverkene man har sett. Og det er det bare noen få som klarer å få til på en like lett og naturlig måte som nettopp det hun klarer. Er så glad for at det finnes mennesker som henne!

4 kommentarer
    1. Laila MA: Tusen takk! Kjekt å ha noen som hjelper til med å skape gode minner for andre = ) Jeg er glad for at det finnes de som også tar seg tid til å lage fotobøker for andre enn seg selv. Dessverre så er det noe som bare blir med tanken. Jeg burde bli mye flinkere til å samle sammen bilder å lage fotobøker. Veldig glad for at denne fotografen har laget flere til oss nå! : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg