Hva skjedde med hviledagen?

Søndag er ingen hviledag! Hva skjedde med at dette skulle være en såkalt rolig og avslappende dag? = ) Oppdaget ved en tilfeldighet i går, at den store skriftlige oppgaven jeg skal levere inn i videreutdannelsen jeg holder på med, skal leveres allerede 1 september! Og det er jo snart!! Om 2 dager! Jeg har ikke begynt, for jeg trodde ikke det var før om lenge. I dag gjelder det altså å utnytte minuttene og dagen maksimalt. Søndagsluren og den lange listen over ting som MÅ gjøres må bare vente litt. Jeg må stålsette meg for å komme i mål. For dette er en dag som jeg har lyst å bruke på alt annet enn oppgaveskriving av tungt studiepensum. Prøver å motivere meg selv med å tenke at solen som skinner der ute bare får vente … Helse og sosial politikk fordypning er jo mye ‘morsommere’ enn solskinn, frisk luft, sjølukt, lek, avslapping, utflukt, tur og oppdagelsferd langs sjøen.

Ha en spennende søndag!

10 kommentarer
    1. Tusen takk for fine ord og lykkeønskninger! Det kan jeg virkelig trenge!! Ikke så lett å trylle fram en spennende og innholdsrik oppgave om helsepolitikk i dybden, når man har lyst å gjøre alt annet enn akkurat det Laila MA .. = )

    2. Åååh kjenner til det der. Bruker ofte søndagene til å få gjort unna skolearbeid slik at jeg er klar til en ny uke… Hviledag og hviledag liksom 😛
      Lykke til med skrivingen, håper du kommer i mål til onsdag ^^

    3. Håper jeg blir ferdig i dag Johanne! Men nå tok jeg nettopp en pause og da ramler man jo helt ut. Plutselig satt jeg å leste Styleconnection sin blogg i stedet for helsereformene jeg egentlig skulle studere i dag. Gjesp! Vanskelig å tvinge fram studie konsentrasjon på kommando. Særlig når gresset er grønt og solen skinner der ute .. Takk for trøst og fine ord!! God søndag tilbake!

    4. Ja uken går ofte i ett Mariann Sæther Tokle! Skulle gjerne hatt en helt rolig dag, men det er sjeldent det skjer = ) Men blir det for rolig, blir jeg rastløs også : D
      Håper du hatt det spennende på kurs !?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg