Stjernemøte!

Jeg var en av de som brukte mesteparten av 80 tallet til å dagdrømme om Morten Harket! A-ha var for meg de største av de alle. Musikken ble spilt dagen lang. Og veggene mine var sirlig tapesert av plakater fra TOPP med bilder av helten min poserende i alle tenklige positurer. Det var heller ikke få ganger jeg skrev ønskebrev til ukebladet Hjemmet og ungdomsbladet TOPP for å trygle om å få et møte med Morten Harket. Jeg var så ubeskrivelig forelsket i han! = ) Og jeg tenkte flere ganger hver eneste dag, at en vakker dag så skulle jeg klare å få til et møte med nettopp HAN! Drømmemannen gjennom hele det legendariske 80 tallet!! Veldig mange år senere skulle det altså vise seg at en av mine aller største drømmer omsider skulle gå i oppfyllelse!

I dag var de nemlig på signering på Platekompaniet på Oslo City! Jeg så for noen dager siden at det sto at de skulle stille på signering. Og at de 500 første skulle også billett til eksklusiv konsert. Køen startet allerede klokken 07.30 i dag morges! Og jeg var usikker på om det poeng å dra dit først når jeg var ferdig på jobb i ettermiddag. Regnet jo med at alle billettene for lengst var borte vekk innen den tid .. Men jeg hadde flaks! Når jeg kom var det kø i hele 3 etasje allerede. Men jeg var en av de heldig som fikk billett, selv om jeg kom sent.

Kort tid etter var det kø i hele 2 etasje også. Og nærmere 1000 mennesker sto i kø! Fans hadde flydd inn fra hele verden for å treffe de. Og vi hadde mye moro mens vi sto i køen. Vi mimret som om vi var tenåringer igjen! Det ble etterhvert veldig varmt. Men Platekompaniet delte ut gratis brus. Nrk filmet og det var masse presse der. Ingen tvil om at A-ha fremdeles er Norges største popstjerner! Vi var alle helt skjelvne før det var vår tur å treffe de. Kjente jeg var helt svett i hendene …men så var det endelig MIN tur!! Og det føltes helt MAGISK! : D 

10 kommentarer

Siste innlegg