En kveld med a-ha

Så fort dørene ble åpnet i går kveld på Union Scene i Drammen, løp alle som sto på gjestelista til a-ha inn! Jeg hadde aldri vært her før og viste heller ikke hvordan det så ut inne. Men oppdaget at det var et galleri i 2 etg, og skjønte fort at det var plassen å stå for meg som ikke er blant de høyeste. Men så fort jeg hadde løpt opp der,  så jeg at jeg slett ikke var alene om den tanken. Det var allerede fult! De fleste som hadde plassert seg helt inn til gelendetet, var også de aller høyeste. Og de var heller ikke villig til å la de som er 5 ganger lavere få komme foran!  Hvorfor skal det være sånn? ; ( 

Uansett, til tross for at jeg ikke fikk den utsikten jeg hadde håpet på, hadde jeg likevel en stor og minnerik kveld i går. a-ha sa flere ganger at vi var på en øving. De skal snart spille i Brasil på Rock in Rio og hadde lyst å øve foran publikum på lys og lyd. Det var ingen fullproduksjon konsert. Men du verden så bra! Det hørtes ikke mye ut som en øvelse. Morten sang som en gud! Og lyden var det heller ikke noe å si på. De spilte i en time, og stemningen var til å ta og føle på. Det var så bra at ingen som var der hadde lyst at det noengang skulle ta slutt. Og det var derfor alle også ble stående lenge etter at det faktisk var ferdig. For en kveld! En opplevelse jeg kan leve lenge på. 

4 kommentarer

Siste innlegg