Ta en tur ned i akvariet!

Har tidligere skrevet om Atlantis – The Palm i Dubai, som er et hotell litt utenom det vanlige. Dette er et veldig stort tema hotell ytterst på palmen. Og her hadde vi et hotellopphold jeg aldri kommer til å glemme! Du kan lese mer om dette hotellet litt lenger ned på siden min. Her finnes også et gigantisk akvarium med mer enn 65 000 fisker av ulike slag. Akvariet som heter The Lost Chambers tilbyr også alle gjester og besøkende et dykk ned i dette gigantisk store akvariet! Man kan bli med både på snorkle og dykketurer. Enten blant vanlige fisk eller haiene. De tilbyr også at man kan bli med å mate fiskene. For alle gjester som bor på hotellet er det fri adgang til å se på selve akvariet hele døgnet. Men om man vil oppi, må også hotellets gjester betale ekstra. For de som bor på hotellet kan man velge å spise frokost ved siden av akvariet. Og for de som ikke får nok av fisk, kan man også bo på rom som heter Underwater Suite! Sjekk bilder av disse fantastiske rommene HER!! Under deler jeg noen av bildene som jeg tok fra det flotte akvariet på vei til frokost hver eneste morgen. Kan du se hvilken fisk jeg forelsket meg helt i? = ) Hadde ikke lyst å reise fra den! Så søt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg