På flyplassen

I dag gikk turen til flyplassen igjen. Kunne ønske jeg kunne si at det var jeg som var på vei til en spennende og eksotisk plass langt borte i fjerne himmelstrøk. Men i dag har jeg en datter som reiser alene! Selv om det altså ikke var min tur til å reise i dag, fikk jeg likevel reisefeber når vi kom til flyplassen. Kjente både litt ekstra høy puls og mer ❤️bank enn vanlig. Merker også at den lille er veldig opptatt av fly for tiden. Hun stopper nemlig opp og peker på hvert eneste fly hun ser på himmelen. Derfor var det stor stas for henne å få bli med på flyplassen i dag. Et magisk sted for en liten nysgjerrig jente. Hun fulgte nøye med på alt hun så. Og særlig på innsjekkingen! Så ut som hun var klar til å reise alene ut på eventyr. Etter vi nylig så den siste Karsten og Petra filmen på kino, har hun snakket mye om at hun vil til Afrika for å se på løver! = ) Det var rart å sende sitt eget barn gjennom sikkerhetskontrollen helt alene. Men jeg vet at det går bra, og da må man også bare prøve å slappe av. Det er jo som kjent faktisk tryggere å fly, enn å kjøre bil. I dag var det også vindstille og et kjempefint flyvær! Veldig mange reisende på flyplassen i dag. Siden høstferien har startet er det mange som er på reise nå. Snart er det heldigvis min tur å reise igjen også. Det gleder jeg meg veldig til! Skulle gjerne ha reist bort allerede i dag. 

4 kommentarer
    1. Åhhhh! Så deilig Mariann Sæther Tokle! Misunnelig som bare det. Fikk så lyst å sette meg på et fly i går. Sola skinte og det var perfekt flyvær. Hadde mer reisefeber enn datteren min som skulle reise i går : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg