Det enkle er ofte det beste

Dagens aktivitet var planlagt. Men det var ikke mer avansert enn at jeg hadde lyst å ta en tur ut for å se på høstbladene! 🍂🍃🍁🍃🍂 Så bestemte meg på lørdag for at dette skulle bli målet vårt for i dag. I helgene er det godt å ta livet med ro, uten for mange gjøremål og timeplanen full. En liten rusletur for å kikke nærmere på høsten kan være tidsfordriv nok for liten og stor på en kald og kjølig høstdag.

Jeg tenkte at det ville være stas for den lille å se på alle de fine bladene som ligger på bakken nå. Husker det var et av høydepunktene når jeg var liten. Tok alltid med de aller fineste bladene hjem. Limte de over på farga papir og vips så hadde veggene de flotteste kunstverk. Husker jeg var sååå stolt over alle bildene jeg laget med pålimte blader! = )

Turen gikk til en stor gressplen, som jeg tenkte at sikkert hadde mange blader liggende utover gresset. Og det er morsomt å se hvor lite som skal til for å få frem smilene hos de små! For en 3 åring kan noe så enkelt som noen blader på bakken være det som er mest spennende i løpet av en lang og søvnig søndag. 🍁

6 kommentarer
    1. Mormoren hennes fant den på en Primark butikk på et kjøpesenter i Alicante. Det var forelskelse fra første stund for den lille Verukkasalt! = )
      Det beste med årstiden nå, er at man kan finne frem alle de gode og tykke strikkeplaggene igjen.

    2. Elsker store strikkegensere, og bor omtrent i strikk. Derfor er det en fin unnskyldning å bruke når man kommer hjem med mange nye, at nå synker temperaturen som bare det der ute Verukkasalt : D Det rimte til og med! Haha! GOD søndag videre!

    3. Høsten er en veldig koselig årstid! Høydepunktene er kakao med krem, lys på bordet, mørke kvelder, man sover bedre, fine strikkeklær og ikke minst de fine og fargerike bladene på bakken Nikki Moon. Nostalgi fra barndommen. GOD søndag videre! : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg