Lene Orvik lansering

Jeg er en av de som ELSKER Lene Orvik sin design! Klærna hun har laget er kjempefine og passer også til oss ‘vanlige’ mennesker. Jeg har bodd i strikkejakkene hun laget i fjor! Og er alltid like spent når hun lanserer noe nytt. Kolleksjonen hun kom med nå hadde veldig masse fint! Jeg hadde på forhånd bestemt meg for at den knallrøde ullkjolen måtte bli med meg hjem. Jeg er glad i farger, ull og alt som er varmt. Planen var også ta masse bilder fra lanseringen på Karl Johan. Men så fort de klippet snora, ble det elleville tilstander. Og alt forsvant som ventet i rekord fart! Men den fine ullkjolen ble MIN! HURRA!! ❤️

Min eldste datter fikk tak i en kjenpefin teddy vest, strikkegenser og en superkul grå bukse fra kolleksjonen. Det ble servert bringebærsaft på glassflasker, makroner i alle regnbuens farger, det var pyntet med ballonger og vi fikk en fin goodiebag fra Bik Bok! Men dessverre glemte jeg helt å forevige alle de fine detaljene i kaoset. Lene Orvik er verdens søteste og skjønneste person! Og tok seg tålmodig tid til å prate og ta bilder med alle som var der. Gleder meg allerede til neste kolleksjon! For en utrolig flink og kreativ dame hun er!! 👏👏👏

4 kommentarer
    1. Masse masse fint Benedikte Dahle! : D
      I morgen klokken 10 blir også kolleksjonen lagt ut for salg på nett. Men jeg tipper alt forsvinner før man rekker å reagere eller før man i det hele tatt kommer inn på siden …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg