Julekortfotografering

Det føles ut som vi lever i en helt gal verden for øyeblikket. Det skjer så mange triste ting overalt i verden for tiden. Nyhetene blir bare verre og verre for hver dag som går. Og tror de aller fleste har problemer med å forholde seg til alt det som nå skjer rundt oss. Men livet må uansett gå videre. Vi må bare fortsette å leve som før.

Etter en lang jobb uke tok jeg turen til Hendrix Hair på Frogner i dag. Noe jeg har gledet meg til lenge! Flinke frisøren Lenita som jobber der, farget håret mitt mørkt! Gikk fra super blondt til mørkebrunt!! Nå ser jeg helt annerledes ut … Litt av en forvandling! Ser ut som en annen person faktisk! : D Men alltid bra med forandring og forvandling. Og særlig på denne tunge årstiden.

Og etter å ha blitt ny, var det tid for årets julekortfotografering. Så tilfeldigvis en annonse i et reklameblad for et kjøpesenter. På Bryn Senter kunne man i dag ta årets julekortbilde helt gratis! Bildene man liker kan man kjøpe av fotografen for 350 kr. Og det var jo et supert tilbud!! Passer bra nå som jeg sparer til ferie. Og har altfor mange utgifter.

Hadde funnet frem en kjempefin rød og hvit strikkejakke til den lille. Men den nektet hun å ta på seg. Og hadde heller ikke lyst å smile. Men etter mye om men, gikk den lille fra å være en vrang og alvorlig 3 åring på bildene, til å smile store smil. Bakgrunnen fotografen hadde ordnet til var kjempefin, så håper og tror det finnes noen blinkskudd blant bildene som ble tatt i dag. Merker at 3 års alderen kan til tider være litt utfordrende .. Hehe! Det er rart hvor tidlig de blir sta og bestemte.

12 kommentarer

Siste innlegg